300 millió fontot szán az Arla Foods a brit tejipar támogatására
Az Arla Foods ígérete szerint 300 millió fontot ruház be öt brit tejfeldolgozó üzemébe, ezzel igyekezve fellendíteni az Egyesült Királyság tejiparát.
A vállalat bejelentése szerint négy új telephellyel kívánja bővíteni hálózatát.
A tejipari óriás közölte, hogy korszerűsíti és bővíti a Lockerbie-ben, Stourtonban, Aylesburyben és Westburyben található üzemeit, hogy ezzel több lehetőséget teremtsen a brit tejfeldolgozás és sajtgyártás számára.
Az Arla Lockierbie-ben 34 millió font értékben hajt végre korszerűsítést új technológiák bevezetése érdekében, míg Stourtonban 65 millió font értékű beruházással növeli az ESL-tej előállítására szolgáló kapacitást és a dobozos tej előállítását lehetővé tévő funkciókat. Aylesbury szintén 8 millió fontot kap egy új dobozológép beszerzésére, míg a Westbury üzemben 15 millió fontot költ a vállalat a szennyvíztisztító telep és a porszárító korszerűsítésére.
Az új létesítmények, valamint a Taw Valley-i telephelyre vonatkozó, korábban bejelentett 179 millió fontos tervekkel az Arla Foods 2024-ben öt telephelyen összesen több mint 300 millió font értékű beruházási kötelezettséget vállal az Egyesült Királyságban.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >Bővítené portfolióját a növényi alapú szektorban befektető Ahimsa Companies
Az amerikai befektető nemrégiben vásárolta fel a Wicked Kitchen növényi…
Tovább olvasom >Forrólevegős fritőzben készíthető termékeket vezet be a Nestlé
A Nestlé air fryerben való elkészítésre alkalmas termékcsaládot fejlesztett válaszul…
Tovább olvasom >További cikkeink
Korábban indult és tovább tart idén a magyar dinnye szezonja az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország még több értékesítési lehetőséget biztosít a magyar…
Tovább olvasom >Hogyan tovább? – Nenad Pacek, Noszek Péter, Keleti Arthur, Gazsi Zsoltán, Jaksity György szerint
FMCG-piaci exkluzív eseményt szervezett a Trade magazin vállalati döntéshozóknak idén…
Tovább olvasom >K&H: A vállalatok még nem érzékelik az infláció csökkenését
Továbbra is az infláció határozza meg a legtöbb hazai nagyvállalat…
Tovább olvasom >