30 milliós büntetés az Auchannak
A Gazdasági Versenyhivatal döntése szerint az áruházláncnak 30 millió forint bírságot kell fizetnie a fogyasztók megtévesztése miatt.A hatóság megállapította,
hogy az Auchan nagypéldányszámban terjesztett
hirdetési újságjában meghirdetett akciós
termékek nem mindig voltak kaphatóak. A versenyhatóság
feltárta, hogy a hipermarketlánc tavaly májusi,
júliusi, augusztusi és októberi akciós
újságjában több olyan reklámozott
termék is volt, amely az akció egész időtartama
alatt nem volt megvásárolható. Ezen kívül
előfordult, hogy a hirdetett termékekhez a vevők az akció
kezdetekor nem juthattak hozzá, vagy az akciós termék
egy-két nap alatt elfogyott.
A bírság összegének
megállapításakor a hatóság enyhítő körülményként értékelte, hogy
az Auchan lépéseket tett a reklámozással
kapcsolatos problémák kiküszöbölésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >