30 milliós büntetés az Auchannak
A Gazdasági Versenyhivatal döntése szerint az áruházláncnak 30 millió forint bírságot kell fizetnie a fogyasztók megtévesztése miatt.A hatóság megállapította,
hogy az Auchan nagypéldányszámban terjesztett
hirdetési újságjában meghirdetett akciós
termékek nem mindig voltak kaphatóak. A versenyhatóság
feltárta, hogy a hipermarketlánc tavaly májusi,
júliusi, augusztusi és októberi akciós
újságjában több olyan reklámozott
termék is volt, amely az akció egész időtartama
alatt nem volt megvásárolható. Ezen kívül
előfordult, hogy a hirdetett termékekhez a vevők az akció
kezdetekor nem juthattak hozzá, vagy az akciós termék
egy-két nap alatt elfogyott.
A bírság összegének
megállapításakor a hatóság enyhítő körülményként értékelte, hogy
az Auchan lépéseket tett a reklámozással
kapcsolatos problémák kiküszöbölésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >