30 milliós büntetés az Auchannak
A Gazdasági Versenyhivatal döntése szerint az áruházláncnak 30 millió forint bírságot kell fizetnie a fogyasztók megtévesztése miatt.A hatóság megállapította,
hogy az Auchan nagypéldányszámban terjesztett
hirdetési újságjában meghirdetett akciós
termékek nem mindig voltak kaphatóak. A versenyhatóság
feltárta, hogy a hipermarketlánc tavaly májusi,
júliusi, augusztusi és októberi akciós
újságjában több olyan reklámozott
termék is volt, amely az akció egész időtartama
alatt nem volt megvásárolható. Ezen kívül
előfordult, hogy a hirdetett termékekhez a vevők az akció
kezdetekor nem juthattak hozzá, vagy az akciós termék
egy-két nap alatt elfogyott.
A bírság összegének
megállapításakor a hatóság enyhítő körülményként értékelte, hogy
az Auchan lépéseket tett a reklámozással
kapcsolatos problémák kiküszöbölésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >