30 éves születésnapját ünnepli a Bravos kávé
Három évtizede, 1991-ben gördült le az első Bravos kávé a Mocca Negra Zrt. gyárában, megalapítva az egyik vezető kávémárkát a hazai piacon, amelynek termelési folyamata teljes egészében Magyarországon történik.
A 90-es évek elején Magyarországon nem létezett vákuumos kávé, viszont hatalmas igény volt az őrölt kávéra, ezért aki tehette, Ausztriából szerezte be. Ezt a piaci rést fedezte fel a Mocca Negra Zrt. tulajdonosa, Szabó Péter, akinek egy bolognai gyártótól sikerült beszereznie egy vákuumcsomagoló gépet, Nyugat-Európából pedig pörkölőket és darálógépeket, hiszen a versenyelőnyt úgy tudta leginkább kiaknázni, ha a kávét nemcsak Magyarországon csomagolja, de itt is gyártja. Így született meg az első egy kilogrammos magyar őrölt kávé, a Bravos Classic, ami egyedülálló volt egész Európában, és egyre több hazai áruház polcaira is felkerült. Az elmúlt 3 évtizedben biztos vásárlóbázist sikerült kiépítenie a Bravos márkának. 2020-ban a klasszikus arculatot megőrizve, de megújult a Bravos Classic csomagolása és ízvilága, valamint két új terméket is bevezetett a Mocca Negra a hazai szemes és őrölt kávépiacra: a Bravos Classic Mild a selymesebb kávéélményre vágyókat, míg a Bravos Classic Espresso az intenzívebb ízeket keresőknek készült. Az innovációk olyannyira jól sikerültek, hogy mindhárom Bravos őrölt kávé Év Terméke Díj 2020 elismerést nyert őrölt kávé kategóriában, az Inspira Visionary Research 2000 fős közvélemény-kutatása alapján.
Az elmúlt harminc évben a Bravos kávék a magyar háztartások megbízható termékei lettek: a klasszikus, őrölt kávé kategóriában meghatározó szerepe mellett úttörő szerepet vállaltak az egyre erősödő szemes kávé és horeca piac előretörésében is. Az új kávézási trendek kialakulása és a fogyasztói szokások változása motiválja a Mocca Negra Zrt.-t abban, hogy a Bravos kávé a jövő generációjának kávéscsészéjében is méltó helyet kapjon. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Coop: 30 éve a magyar családok szolgálatában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„A Soproni generációk óta ott van az élet kis és nagy pillanataiban”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A sport mint stratégiai márkaélmény
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A HORECA szektor az Alimentaria+Hostelco 2026-tal közösen formálja a vendéglátás jövőjét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
