3%-os visszatérítési programot indít a Revolut ügyfelei számára
A Revolut új vásárlási lehetőséget kínál, amelynek keretében az ügyfelek készpénz-visszatérítést kapnak kedvenc kiskereskedőiktől.
Az új Shops néven futó szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Revolut alkalmazáson belül vezető márkák – így a MyProtein, a Boots, a Co-op, az Amazon, az ASOS és a Wish – termékei között böngészhessenek, de az applikációban megtalálhatók márkás online áruházak, köztük a Nike, a Charlotte Tilbury és számos luxus divatáru-kereskedő is.
Függetlenül attól, hogy az ügyfél milyen Revolut csomaggal regisztrált, a Revolut Shops akár 3% azonnali készpénz-visszatérítéssel jutalmazza a felhasználókat minden egyes, a jogosult kereskedőknél végzett vásárlás után – amennyiben a vásárlást a Revolut alkalmazásból indítják, és a fizetést teljes egészében Revolut kártyájukkal végzik.
A márkák és kiskereskedők minden terméke szerepel a programban.
Az akciós termékek vásárlásából származó készpénz-visszatérítésre vonatkozóan nincsenek korlátozások, ami azt jelenti, hogy a Revolut Shops a készpénz-visszatérítést minden más megtakarításon felül kínálja, beleértve a promóciós kódokat és az akciós kedvezményeket, így segítve az ügyfeleket abban, hogy a legtöbbet hozzák ki a pénzükből.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >AI-jal gyorsítja az Amazon az aznapi kiszállítást Európában
Az Amazon bejelentette, hogy a következő 12 hónapban 20 új…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >