3 millió dollárral nőtt a Kellogg profitja
A nemrég befejeződött utolsó üzleti negyedévben a tavalyi 176 millió dollárról, idén 179 millió dollárra nőtt a Kellogg nyeresége, jól lehet a cég 1 százalékos piaci részesedés vesztést is kénytelen volt elkönyvelni.
A világ legnagyobb
reggelizőpehely gyártója a vártnál jobb
eladásokkal büszkélkedhet, a negyedik negyedévben
a forgalom 2,93 milliárd dollár volt, 5 százalékkal
magasabb mint korábban. Az erősödő dollár és
az akvizíció hatását levonva a bővülés
3 százalékos.
A cég vezetősége profit
figyelmeztetést adott ki, mely szerint az idei eredményeket
ronthatja az erős dollár, és a 4-5 százalékkal
emelkedő nyersanyagárak. A piac ennél nagyobb mértékű
áremelkedést is elbírt, 2008-ban 10 százalékkal
nöttek az alapanyagárak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Coca-Cola: Az üres palack és alumíniumdoboz is érték, a versenytársaké is!
Mindannyiunk célja egy körforgásos gazdaság létrehozása. Ez azonban csak közös…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Cofidis Magyarország élén
Jean-François Rémy 2020. december 1-étől tölti be a Cofidis Magyarországi…
Tovább olvasom >Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >