3 millió dollárral nőtt a Kellogg profitja
A nemrég befejeződött utolsó üzleti negyedévben a tavalyi 176 millió dollárról, idén 179 millió dollárra nőtt a Kellogg nyeresége, jól lehet a cég 1 százalékos piaci részesedés vesztést is kénytelen volt elkönyvelni.
A világ legnagyobb
reggelizőpehely gyártója a vártnál jobb
eladásokkal büszkélkedhet, a negyedik negyedévben
a forgalom 2,93 milliárd dollár volt, 5 százalékkal
magasabb mint korábban. Az erősödő dollár és
az akvizíció hatását levonva a bővülés
3 százalékos.
A cég vezetősége profit
figyelmeztetést adott ki, mely szerint az idei eredményeket
ronthatja az erős dollár, és a 4-5 százalékkal
emelkedő nyersanyagárak. A piac ennél nagyobb mértékű
áremelkedést is elbírt, 2008-ban 10 százalékkal
nöttek az alapanyagárak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >