Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 3 DeOleo termék is díjat nyert minőségével
3 DeOleo termék is díjat nyert minőségével
Az 1865-ben Toszkánában alapított Bertolli ma már világszerte vezető márkaként ismert az olívaolajok között. A DeOleo cégcsoport első számú márkája 2019-ben több díjat nyert a minőség kategóriában a Német Mezőgazdasági Társaságtól, amely Németország egyik kiemelkedő intézménye, ahol a fogyasztói termékeket érzékszervi, kémiai, csomagolási és címkézési minőség szerint értékelik. A Bertolli Gentile aranyérmet, a Bertolli Originale ezüstérmet, míg a DeOleo másik olívaolaja, a hazánkban ugyan kevésbé ismert, de külföldön népszerű Carapelli Oro Verde bronzérmet szerzett.

A Bertolli titka a gondosan válogatott olívaolajok keverékében rejlik. Immár több mint 140 éve ragaszkodnak a hagyományokhoz és a kíméletes előállítási módhoz. Ez a kiemelt odafigyelés érezhető minden egyes üveg Bertolli olívaolajban. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >Megnőhet jövőre az olívaolaj-kínálat Európában
Jelentősen megnőhet az olívaolaj-kínálat Európában a következő évben, miután a…
Tovább olvasom >Végre csökken az olívaolaj ára
Az olívaolaj árának jelentős csökkenése várható az év végére, köszönhetően…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >