2x több élmény a MOL és a WestEnd Kártya tulajdonosainak
A két cég törzsvásárlói programjának szinergiáit felhasználó együttműködés a kiszolgálás egyediségét és a vásárlás személyes élményét kívánja növelni.
A közös program előnyeit a hűséges ügyfelek április elsejétől duplán használhatják ki. A MOL Törzsvásárlói
programjában jelenleg több mint félmillióan
vesznek részt országszerte, a 2006 nyarán
elindított WestEnd Kártya Programjának eddig 23
ezer felhasználója van.
E hónaptól a MOL
Törzsvásárlók automatikusan megkaphatják
a WestEnd Kártyát, sőt, annak kiváltásakor
azonnali ajándékot és 2.000 Ft értékű
WestEnd parkolást is kapnak. A WestEnd Kártyások
első MOL-os látogatásuk alkalmával, a kijelölt
töltőállomásokon szintén meglepetés
ajándékra számíthatnak. Aki mindkét
cég egységeiben vásárol, részt
vehet a havonta megrendezésre kerülő sorsolásokon.
Az áprilisban regisztrálók között a
budapesti Kylie Minogue koncertre vagy az EVO NEO Gyorsulási
versenyre szóló jegyeket sorsolnak ki. Az áprilist
követő hónapok értékes ajándékainak
listáját, havonta frissítve, a www.mol és
a www.westend.hu oldalon találhatják meg a vásárlók.
Aki év végéig legalább 4 különböző
hónapban regisztrál, megnyerheti a játék
fődíját, egy NISSAN MICRA személygépkocsit
is!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >