2x több élmény a MOL és a WestEnd Kártya tulajdonosainak
A két cég törzsvásárlói programjának szinergiáit felhasználó együttműködés a kiszolgálás egyediségét és a vásárlás személyes élményét kívánja növelni.
A közös program előnyeit a hűséges ügyfelek április elsejétől duplán használhatják ki. A MOL Törzsvásárlói
programjában jelenleg több mint félmillióan
vesznek részt országszerte, a 2006 nyarán
elindított WestEnd Kártya Programjának eddig 23
ezer felhasználója van.
E hónaptól a MOL
Törzsvásárlók automatikusan megkaphatják
a WestEnd Kártyát, sőt, annak kiváltásakor
azonnali ajándékot és 2.000 Ft értékű
WestEnd parkolást is kapnak. A WestEnd Kártyások
első MOL-os látogatásuk alkalmával, a kijelölt
töltőállomásokon szintén meglepetés
ajándékra számíthatnak. Aki mindkét
cég egységeiben vásárol, részt
vehet a havonta megrendezésre kerülő sorsolásokon.
Az áprilisban regisztrálók között a
budapesti Kylie Minogue koncertre vagy az EVO NEO Gyorsulási
versenyre szóló jegyeket sorsolnak ki. Az áprilist
követő hónapok értékes ajándékainak
listáját, havonta frissítve, a www.mol és
a www.westend.hu oldalon találhatják meg a vásárlók.
Aki év végéig legalább 4 különböző
hónapban regisztrál, megnyerheti a játék
fődíját, egy NISSAN MICRA személygépkocsit
is!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >