28 milliárd euróhoz közelít az online kereskedelem értéke Németországban
Ruhák, számitógépek, könyvek: a németek egyre több terméket az interneten keresztül vásárolnak meg.
Németországban az online-kereskedelem volumene tavaly hatalmas növekedést ért el, a forgalom 5,9 milliárd euróval, azaz 27 százalékkal nőtt és az értéke 27,6 milliárd eurót ért el – közölte a Bundesverband des Deutschen Versandhandels szakmai szövetség (bvh) Hamburgban.
Az összegben nem szerepel az a 9,7 milliárd euró összegű forgalom, amely digitális eszközök, repülőjegyek, vasúti jegyek, belépőjegyek értékesitéséből adódik. „Fantasztikus év volt a tavalyi” – hangoztatta a szakmai szövetség főtitkára, Christoph Wenk-Fischer. A legtöbben ruhát, számítógépet, elektronikát és könyveket rendeltek online. Wenk-Fischer szerint a folyó évben a németországi online kereskedelmi forgalom értéke 21 százalékkal nő és 33,5 milliárd eurót ér el. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >