28 milliárd euróhoz közelít az online kereskedelem értéke Németországban
Ruhák, számitógépek, könyvek: a németek egyre több terméket az interneten keresztül vásárolnak meg.
Németországban az online-kereskedelem volumene tavaly hatalmas növekedést ért el, a forgalom 5,9 milliárd euróval, azaz 27 százalékkal nőtt és az értéke 27,6 milliárd eurót ért el – közölte a Bundesverband des Deutschen Versandhandels szakmai szövetség (bvh) Hamburgban.
Az összegben nem szerepel az a 9,7 milliárd euró összegű forgalom, amely digitális eszközök, repülőjegyek, vasúti jegyek, belépőjegyek értékesitéséből adódik. „Fantasztikus év volt a tavalyi” – hangoztatta a szakmai szövetség főtitkára, Christoph Wenk-Fischer. A legtöbben ruhát, számítógépet, elektronikát és könyveket rendeltek online. Wenk-Fischer szerint a folyó évben a németországi online kereskedelmi forgalom értéke 21 százalékkal nő és 33,5 milliárd eurót ér el. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >