250 tonna tartós élelmiszer jut el a nélkülözőkhöz még karácsony előtt az Élelmiszerbank adománygyűjtése keretében
Országszerte 160 településen, több mint 250 helyszínen zajló hétvégi akció során összesen mintegy 250 tonna tartós élelmiszert gyűjtött a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közel 6.000 önkéntese segítségével. Az adományokból közel 50.000 ezer élelmiszercsomag készül, amely segítséget nyújt a nélkülözőknek.
Az idén 15 éves Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2020-ban is megrendezte Karácsonyi Adománygyűjtését. Az akció célja ebben az évben nem csak az ünnepi időszak megszépítése volt, de a Covid-19 elhúzódó hatása okozta nehézségek enyhítése is a nélkülözők számára. A gyűjtés keretében november 27-29. között országosan több mint 250 áruházban a vásárlók nagylelkű adományainak köszönhetően összesen 250 tonna tartós élelmiszer gyűlt össze. Az Élelmiszerbank közel 6.000 önkéntese fogadta a gyűjtőpontokon az adományokat, amely közel 50.000 ezer csomagot jelent a nélkülözésben élők részére még karácsony előtt.
A Tesco az adományt ebben az évben is kiegészíti az áruházlánc üzleteiben nov. 27-29. között összegyűjtött élelmiszerek értékének 20 százalékával pénzadomány formájában, hogy ezzel is segítse az Élelmiszerbank működését és a nélkülözők év közbeni ellátását is.
„Az adományozók nagylelkűsége és elkötelezettsége bebizonyította, hogy jól döntöttünk, amikor a járványhelyzetben felvállaltuk a gyűjtés megszervezését. Köszönjük minden adományozónak, hogy a Covid-19 járvány legnehezebb hónapjában is gondoltak a nélkülözőkre, és adományaik segítségével a kiszolgáltatott helyzetben élőket együtt segíthetjük. Köszönjük önkénteseinknek, partnereinknek, hogy velünk együtt dolgoztak” – értékelte a gyűjtést Cseh Balázs, az Élelmiszerbank Egyesület elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Tesco: második szakaszába ért a „növényi alapú termékek” növekedése
A brit Tesco a növényi alapú élelmiszerek iránti kereslet második…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Napenergiával termeli meg az áruházi energiaszükséglet 26 százalékát a Tesco
Napelemes háztartási méretű kiserőműveket épített ki 25 áruháza tetején a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >