25 új üzlettel bővült idén a DM
A szeptember végén záródó üzleti évben a társaság jelentősen, 18,4 százalékkal 51 milliárd forintról 60,4 milliárdra növelte bruttó forgalmát.
Az osztrák cég 15 éve
lépett a magyar piacra, jelenleg 225 egységet
üzemeltetnek az országban. A társaság ebben
a pénzügyi évben az inflációt
leszámítva is organikus növekedést mutatott
itthon, de az Ausztriától Bulgáriáig
összesen kilenc ország alkotta dm Austria csoport is
hasonló mértékben, 18 százalékkal
1,344 milliárd euróra növelte forgalmát, s
ebből az osztrák piac a maga 354 üzletével 545
millió eurót hozott. Németországban 11
százalékos forgalombővüléssel 3,361
milliárd eurót könyvelhetett el a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >