25 új üzlettel bővült idén a DM
A szeptember végén záródó üzleti évben a társaság jelentősen, 18,4 százalékkal 51 milliárd forintról 60,4 milliárdra növelte bruttó forgalmát.
Az osztrák cég 15 éve
lépett a magyar piacra, jelenleg 225 egységet
üzemeltetnek az országban. A társaság ebben
a pénzügyi évben az inflációt
leszámítva is organikus növekedést mutatott
itthon, de az Ausztriától Bulgáriáig
összesen kilenc ország alkotta dm Austria csoport is
hasonló mértékben, 18 százalékkal
1,344 milliárd euróra növelte forgalmát, s
ebből az osztrák piac a maga 354 üzletével 545
millió eurót hozott. Németországban 11
százalékos forgalombővüléssel 3,361
milliárd eurót könyvelhetett el a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A pulykaágazat kihívásai és lehetőségei: így látja a jövőt a Gallicoop
A pulykahús évekig a hazai és nemzetközi piac egyik meghatározó…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Különleges kampánnyal lép második évébe a a Peroni Nastro Azzurro 0,0% és a Scuderia Ferrari HP globális partnersége
Az olasz szenvedély és stílus jegyében ünnepli a Peroni Nastro…
Tovább olvasom >