25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán: 2025 júniusa és decembere között 25 új kisboltot nyit országszerte – számolt be a Grocery Gazette a The Telegraph-ra hivatkozva.
A lépés célja, hogy a városi és belvárosi vásárlókhoz közelebb kerülve az Asda visszaszerezze korábbi piaci pozícióját.
– Elkötelezettek vagyunk az Asda megújítása mellett, és szeretnénk, ha üzleteinket ismét az érték és kényelem miatt választanák a vásárlók – mondta Allan Leighton, az Asda elnöke. Hozzátette: az új boltok kulcsszerepet játszanak a piaci részesedés visszaszerzésében és a helyi közösségek jobb kiszolgálásában.
Az új boltok között több korábban a Co-op égisze alatt üzemeltetett üzlet is van, miután az Asda az elmúlt két évben 478 kényelmi egységet vásárolt meg a Co-op-tól és az EG Grouptól. A bővítéssel az Asda célja korszerűbb és könnyen elérhető vásárlási élmény biztosítása.
A lánc tavaly lassabb ütemben terjeszkedett: az eredetileg tervezett 30 helyett csak 12 új boltot nyitott, ami jócskán elmaradt a 2023-ban nyitott 81 üzlettől. A bővítésre most annál is nagyobb szükség van, mivel az Asda piaci részesedése 2021 óta folyamatosan csökken: 14,8%-ról idén márciusra 10,4%-ra esett vissza.
A Kantar adatai szerint már a német diszkontlánc, az Aldi is megelőzte az Asdát az Egyesült Királyságban.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >