25%-os nyereségnövekedést ért el a Beiersdorf
A cég adózott jövedelme a két évvel ezelőtti 442 millióról tavaly 553 millió euróra nőtt. Az árbevétel elérte az 5,97 milliárd eurót, ez 8,5%-kal magasabb, mint 2007-ben.
A cég kozmetikai üzletága
a nagy piacokat uraló negatív tendenciák
ellenére 8,6 %-kal növelte bevételeit, s jövőre további bővülésre számítok – nyilatkozta a sajtónak eljuttatott
közleményében Thomas Quaas, a Beiersdorf
vezérigazgatója.
Az eredmény kiemelkedően fényes, ha arra gondolunk, hogy a L'Oreal
decemberben – tavaly immár harmadszor -, jelentette be, hogy
csökkenti a bevételekről és nyereségekről
szóló 2008-as előrejelzéseit
A cég ragasztóipari üzletágának bevétele
tavaly 845 millió euró volt, ami csupán egy
millióval kevesebb, mint előző évben. A TESA jelentős
mennyiségű autóipari ragasztóanyagot forgalmaz, s tavaly megérezte az iparág válságát,
de az egyéb ipari ragasztók és a háztartási termékek piacán erősödni
tudott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >