25%-os nyereségnövekedést ért el a Beiersdorf
A cég adózott jövedelme a két évvel ezelőtti 442 millióról tavaly 553 millió euróra nőtt. Az árbevétel elérte az 5,97 milliárd eurót, ez 8,5%-kal magasabb, mint 2007-ben.
A cég kozmetikai üzletága
a nagy piacokat uraló negatív tendenciák
ellenére 8,6 %-kal növelte bevételeit, s jövőre további bővülésre számítok – nyilatkozta a sajtónak eljuttatott
közleményében Thomas Quaas, a Beiersdorf
vezérigazgatója.
Az eredmény kiemelkedően fényes, ha arra gondolunk, hogy a L'Oreal
decemberben – tavaly immár harmadszor -, jelentette be, hogy
csökkenti a bevételekről és nyereségekről
szóló 2008-as előrejelzéseit
A cég ragasztóipari üzletágának bevétele
tavaly 845 millió euró volt, ami csupán egy
millióval kevesebb, mint előző évben. A TESA jelentős
mennyiségű autóipari ragasztóanyagot forgalmaz, s tavaly megérezte az iparág válságát,
de az egyéb ipari ragasztók és a háztartási termékek piacán erősödni
tudott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >