25 éves a Coca-Cola light
1982-ben indult világhódító útjára az első cukormentes üdítőital.
A nyolcvanas években forradalmi újításnak
számító italból naponta 119 millió pohárral fogyasztanak a világ 173
országában. A cukormentes üdítők világpiacán, akárcsak itthon is
kategóriavezető a márka. Az üdítőital-piacon 1982-ben szinte nem is létezett az
alacsony kalóriatartalmú szegmens: a Coca-Cola light bevezetése nem csak a
vállalat, de a teljes kategória számára is áttörésnek számított, áll a társaság
közleményében.
"Amikor a Coca-Cola light megkezdte pályafutását
1982-ben, elsőként buzdította szlogenjével az embereket, hogy "Csak az íz
kedvéért" fogyasszák" – mondta Katie Bayne, a The Coca-Cola Company
észak-amerikai marketing igazgatója.
"Majdnem száz évig, a Coca-Cola light bemutatásáig
a Coca-Cola nevet kizárólag a klasszikus "Coke" üdítőnek tartottuk
fenn" – mondta el Philip Mooney, a The Coca-Cola Company Archívum
vezetője. "A Coca-Cola light megjelenése volt az előfutára számos korszakalkotó
újításnak az üdítőiparban, valamint segített a vállalatot gyors sikerpályára
állítani – mára már több mint 400 különböző márkát kínálunk szerte a világon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >