25 éves a Coca-Cola light
1982-ben indult világhódító útjára az első cukormentes üdítőital.
A nyolcvanas években forradalmi újításnak
számító italból naponta 119 millió pohárral fogyasztanak a világ 173
országában. A cukormentes üdítők világpiacán, akárcsak itthon is
kategóriavezető a márka. Az üdítőital-piacon 1982-ben szinte nem is létezett az
alacsony kalóriatartalmú szegmens: a Coca-Cola light bevezetése nem csak a
vállalat, de a teljes kategória számára is áttörésnek számított, áll a társaság
közleményében.
"Amikor a Coca-Cola light megkezdte pályafutását
1982-ben, elsőként buzdította szlogenjével az embereket, hogy "Csak az íz
kedvéért" fogyasszák" – mondta Katie Bayne, a The Coca-Cola Company
észak-amerikai marketing igazgatója.
"Majdnem száz évig, a Coca-Cola light bemutatásáig
a Coca-Cola nevet kizárólag a klasszikus "Coke" üdítőnek tartottuk
fenn" – mondta el Philip Mooney, a The Coca-Cola Company Archívum
vezetője. "A Coca-Cola light megjelenése volt az előfutára számos korszakalkotó
újításnak az üdítőiparban, valamint segített a vállalatot gyors sikerpályára
állítani – mára már több mint 400 különböző márkát kínálunk szerte a világon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >