25 éves a Coca-Cola light
1982-ben indult világhódító útjára az első cukormentes üdítőital.
A nyolcvanas években forradalmi újításnak
számító italból naponta 119 millió pohárral fogyasztanak a világ 173
országában. A cukormentes üdítők világpiacán, akárcsak itthon is
kategóriavezető a márka. Az üdítőital-piacon 1982-ben szinte nem is létezett az
alacsony kalóriatartalmú szegmens: a Coca-Cola light bevezetése nem csak a
vállalat, de a teljes kategória számára is áttörésnek számított, áll a társaság
közleményében.
"Amikor a Coca-Cola light megkezdte pályafutását
1982-ben, elsőként buzdította szlogenjével az embereket, hogy "Csak az íz
kedvéért" fogyasszák" – mondta Katie Bayne, a The Coca-Cola Company
észak-amerikai marketing igazgatója.
"Majdnem száz évig, a Coca-Cola light bemutatásáig
a Coca-Cola nevet kizárólag a klasszikus "Coke" üdítőnek tartottuk
fenn" – mondta el Philip Mooney, a The Coca-Cola Company Archívum
vezetője. "A Coca-Cola light megjelenése volt az előfutára számos korszakalkotó
újításnak az üdítőiparban, valamint segített a vállalatot gyors sikerpályára
állítani – mára már több mint 400 különböző márkát kínálunk szerte a világon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >