24 millió euróval emeli fenntarthatósági költségvetését a FrieslandCampina
24 millió euróval emelte fenntarthatósági büdzséjét a FrieslandCampina. A cég javítani szeretne fenntarthatósági gyakorlatain a partnerségben dolgozó farmerek tejgazdaságaiban.
Az extra befektetés a holland cég stratégiájának része, amelynek célja, hogy vezető pozíciót töltsön be mind fenntarthatóság, mind értékes tápanyagokat tartalmazó termékek terén, miközben a lehető legkisebb terhet ró a környezetre.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >