24 millió euróval emeli fenntarthatósági költségvetését a FrieslandCampina
24 millió euróval emelte fenntarthatósági büdzséjét a FrieslandCampina. A cég javítani szeretne fenntarthatósági gyakorlatain a partnerségben dolgozó farmerek tejgazdaságaiban.
Az extra befektetés a holland cég stratégiájának része, amelynek célja, hogy vezető pozíciót töltsön be mind fenntarthatóság, mind értékes tápanyagokat tartalmazó termékek terén, miközben a lehető legkisebb terhet ró a környezetre.
Kapcsolódó cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >