235 DIA üzlet kerül a spanyol Alcampóhoz
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo 235 üzlet és raktár felvásárlásáról egyezett meg a DIA Grouppal.
A kereskedelmi vállalat célja, hogy a spanyol élelmiszer-kereskedelem egyik vezető figitális vállalatává nője ki magát. Az ügylet révén az Alcampo meglévő hálózatának eladótere több mint 180ezer négyzetméterrel nő.
Az új üzletek az Alcampo hálózat részévé válnak, ami révén az új vásárlók online és a fizikai üzletben is hozzáférnek az Alcampo márkákhoz, termékekhez és szolgáltatásokhoz. Az Alcampo az üzletekkel együtt az érintett 3600 DIA alkalmazottat is átveszi, és a helyi termelőkhöz fűződő kapcsolata is sokat javulhat az akvizíció révén.
Az egyelőre versenyhatósági engedélyre váró tranzakció eredményeképpen a portfólió „csomagokban” kerül át az Alcampóhoz, de a folyamat a várakozások szerint 2023 közepéig lezárul.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >Még több saját márkás terméket kínál a Makro Spanyolországban
Négyszáznál is több saját márkás cikkelemet vezetett be a Makro…
Tovább olvasom >2024-ben 150 millió eurót különít el a Dia promócióra
A spanyol Dia 150 millió eurót különít el promócióra és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >