2,3 millió forintot gyűjtöttek a Persil és a Silan vásárlói
Vidéki és budapesti kórházakban varázsolhatnak mosolyt a beteg gyerekek arcára legújabb műsorukkal a Piros Orr Bohócdoktorok. A Henkel és a SPAR Magyarország közös jótékonysági akciójában a vásárlók 2,3 millió forintot gyűjtöttek össze, ebből egy rendhagyó produkciót álmodtak meg a bohócdoktorok. Az immár hatodik alkalommal meghirdetett programban minden vásárló, aki 2015. november 19. és 2015. december 9. között a SPAR és INTERSPAR üzleteiben Persil mosószert vagy Silan öblítőt vásárolt, támogatta a bohócdoktorok munkáját.
Hatodik alkalommal segítették a vásárlók a Piros Orr Bohócdoktorok munkáját: a 2015. november 19. és 2015. december 9. között tartó akció keretében mindenki, aki a SPAR és az INTERSPAR üzleteiben Persil mosószert vagy Silan öblítőt vásárolt, kilogrammonként és literenként 10 forinttal, míg Persil Duo-Caps vásárlása esetén kilogrammonként 30 forinttal segítette a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány munkáját. A vásárlók ez alkalommal összesen 2,3 millió forintot gyűjtöttek.
A támogatásnak hála egy új, interaktív előadás valósult meg, és így még több beteg gyermekhez jut el a gyógyító nevetés. A piros orrú doktorok a főváros mellett Miskolcra, Nyíregyházára és Pécsre látogatnak el az interaktív műsorral. A klasszikus viziteken kívül a bohócdoktorok mindig kitalálnak valami újdonságot, amivel vidámabbá tehetik a kórházban lábadozó gyerekek napjait.
„Az új előadásunk egy interaktív show, amire a kórházban fekvő gyerekek és az ambulanciára érkező – és ott feszülten várakozó – betegek is eljöhetnek, és a közös játékkal a vidám produkció részesévé válhatnak. Nagyon nagy öröm számunkra, hogy a Henkel Magyarország Kft. évek óta meghirdeti az akciót. A gyerekek mosolya minden fáradságot megér, reméljük, hogy egyre több kis betegnek szerezhetünk boldog pillanatokat a kórházi napok alatt” – mondta Rékay Ágnes, a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány ügyvezető igazgatója.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy idén 2,3 millió forintot, az elmúlt években pedig összesen több mint 10 millió forint támogatást gyűjtöttünk közösen össze a vásárlóinkkal. Jó látni, hogy az Alapítvány mennyire lelkesen végzi a munkáját, és mennyi kis beteg arcára varázsolnak mosolyt a kórházi kezelések alatt” – mondta Güray Yildiz, a Henkel Laundry & Home Care üzletágának igazgatója.
Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője elmondta: „A SPAR, a Henkel és a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány között évek óta kiváló az együttműködés, immár hagyománnyá vált közös törekvésünk, melynek célja, hogy a felajánlott támogatói forintokat mosolyra váltsuk. Hiszünk benne, hogy a mosolynak, a vidámságnak gyógyító ereje van, amely hozzásegíti a gyermekeket a felépülésükhöz”.
A nevetéssel gyógyító Piros Orr Bohócdoktorok 1996 óta dolgoznak a gyermekek és idősek gyógyulásáért, hiszen tudományos kutatások is bizonyítják, hogy a nevetés segíti a betegek gyógyulását. A képzett bohócdoktorok fáradhatatlanul járják a kórházakat és idősotthonokat, hogy néhány óráig a problémák helyett a zene és tréfálkozás játssza a főszerepet. Az Alapítvány folyamatosan bővíti a bohócdoktori vizitek számát. A Henkel Magyarország Kft. támogatásával például a Törökbálinti Tüdőgyógyintézet gyermekosztálya hangos a kacagástól a piros orrú nevettetők látogatása idején, de a befolyt összegnek hála a speciális törődést igénylő gyerekek sem maradtak ki a mókából.
Kapcsolódó cikkeink
Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >