2,3 milliárd dollárért veszi meg a Walmart a Viziót az élénkülő retail média verseny közepette
A retailmédia-hálózatok a fogyasztók még szélesebb körű elérése érdekében olyan területekre helyezik át a fókuszt, mint a csatlakoztatott televíziózás és a streaming.
Egy sajtóközlemény szerint a Walmart megállapodott a Vizio cég 2,3 milliárd dollárért történő felvásárlásáról, ezzel is igyekezve felgyorsítani amerikai hirdetési üzletágának, a Walmart Connectnek a növekedését. A hírt a Walmart negyedik negyedéves eredményének keddi bejelentése kapcsán közölte.
A megállapodással egy újabb csatorna nyílik a kiskereskedő számára a fogyasztók otthoni elérésére, hiszen a hibrid televíziózók (CTV) és a streaming nézők száma egyre növekszik. A Vizio saját technológiai megoldásai és több mint 500 közvetlen márkakapcsolattal rendelkező reklámrészlege egyaránt hozzájárulhat a Connect növekedéséhez.
A felvásárlással a Walmart a retail média kategóriát jelenleg uraló és a FireTV okostelevíziós hardvercsaládot tulajdonló Amazon nyomába eredt. A Walmart reklámokból származó árbevétele lényegesen kisebb, mint versenytársé, de gyorsan növekszik – a Connect bevételeinek emelkedése egy kimutatás szerint a 2024-es pénzügyi évben elérheti a 30%-ot.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >A fizikai boltok lehetnek a retail média új arénája
Bár úgy tűnhet, hogy jelenleg minden szem a digitális csatornára…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >