2,3 milliárd dollárért veszi meg a Walmart a Viziót az élénkülő retail média verseny közepette
A retailmédia-hálózatok a fogyasztók még szélesebb körű elérése érdekében olyan területekre helyezik át a fókuszt, mint a csatlakoztatott televíziózás és a streaming.
Egy sajtóközlemény szerint a Walmart megállapodott a Vizio cég 2,3 milliárd dollárért történő felvásárlásáról, ezzel is igyekezve felgyorsítani amerikai hirdetési üzletágának, a Walmart Connectnek a növekedését. A hírt a Walmart negyedik negyedéves eredményének keddi bejelentése kapcsán közölte.
A megállapodással egy újabb csatorna nyílik a kiskereskedő számára a fogyasztók otthoni elérésére, hiszen a hibrid televíziózók (CTV) és a streaming nézők száma egyre növekszik. A Vizio saját technológiai megoldásai és több mint 500 közvetlen márkakapcsolattal rendelkező reklámrészlege egyaránt hozzájárulhat a Connect növekedéséhez.
A felvásárlással a Walmart a retail média kategóriát jelenleg uraló és a FireTV okostelevíziós hardvercsaládot tulajdonló Amazon nyomába eredt. A Walmart reklámokból származó árbevétele lényegesen kisebb, mint versenytársé, de gyorsan növekszik – a Connect bevételeinek emelkedése egy kimutatás szerint a 2024-es pénzügyi évben elérheti a 30%-ot.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >AM: január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük a termelőket
Január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >