2,3 milliárd dollárért veszi meg a Walmart a Viziót az élénkülő retail média verseny közepette
A retailmédia-hálózatok a fogyasztók még szélesebb körű elérése érdekében olyan területekre helyezik át a fókuszt, mint a csatlakoztatott televíziózás és a streaming.
Egy sajtóközlemény szerint a Walmart megállapodott a Vizio cég 2,3 milliárd dollárért történő felvásárlásáról, ezzel is igyekezve felgyorsítani amerikai hirdetési üzletágának, a Walmart Connectnek a növekedését. A hírt a Walmart negyedik negyedéves eredményének keddi bejelentése kapcsán közölte.
A megállapodással egy újabb csatorna nyílik a kiskereskedő számára a fogyasztók otthoni elérésére, hiszen a hibrid televíziózók (CTV) és a streaming nézők száma egyre növekszik. A Vizio saját technológiai megoldásai és több mint 500 közvetlen márkakapcsolattal rendelkező reklámrészlege egyaránt hozzájárulhat a Connect növekedéséhez.
A felvásárlással a Walmart a retail média kategóriát jelenleg uraló és a FireTV okostelevíziós hardvercsaládot tulajdonló Amazon nyomába eredt. A Walmart reklámokból származó árbevétele lényegesen kisebb, mint versenytársé, de gyorsan növekszik – a Connect bevételeinek emelkedése egy kimutatás szerint a 2024-es pénzügyi évben elérheti a 30%-ot.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolta a Podravka a Zvijezda élelmiszeripari csoportot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >23 Unimarkt üzletet vásárol fel a SPAR Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Együttműködésre lép az Amazon France és az Auchan Csoporthoz tartozó Chronodrive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hiába feszült a magyarok fele a karácsonyi ajándékok miatt, a minőségből nem adunk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A pénztárca mellett az értékek is számítanak – így változik a magyarok vásárlása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

