2,3 milliárd dollárért veszi meg a Walmart a Viziót az élénkülő retail média verseny közepette
A retailmédia-hálózatok a fogyasztók még szélesebb körű elérése érdekében olyan területekre helyezik át a fókuszt, mint a csatlakoztatott televíziózás és a streaming.
Egy sajtóközlemény szerint a Walmart megállapodott a Vizio cég 2,3 milliárd dollárért történő felvásárlásáról, ezzel is igyekezve felgyorsítani amerikai hirdetési üzletágának, a Walmart Connectnek a növekedését. A hírt a Walmart negyedik negyedéves eredményének keddi bejelentése kapcsán közölte.
A megállapodással egy újabb csatorna nyílik a kiskereskedő számára a fogyasztók otthoni elérésére, hiszen a hibrid televíziózók (CTV) és a streaming nézők száma egyre növekszik. A Vizio saját technológiai megoldásai és több mint 500 közvetlen márkakapcsolattal rendelkező reklámrészlege egyaránt hozzájárulhat a Connect növekedéséhez.
A felvásárlással a Walmart a retail média kategóriát jelenleg uraló és a FireTV okostelevíziós hardvercsaládot tulajdonló Amazon nyomába eredt. A Walmart reklámokból származó árbevétele lényegesen kisebb, mint versenytársé, de gyorsan növekszik – a Connect bevételeinek emelkedése egy kimutatás szerint a 2024-es pénzügyi évben elérheti a 30%-ot.
Grocery Dive
Kapcsolódó cikkeink
Svájci foodtech cég vásárolta fel a méhek nélküli méztechnológiát fejlesztő MeliBiót
A svájci központú FoodYoung Labs felvásárolta a kaliforniai MeliBio-t, amely…
Tovább olvasom >Walmart megnyitotta eddigi legnagyobb vényfeldolgozó központját
Újabb lépést tett a Walmart gyógyszertári szolgáltatásainak fejlesztése terén: megnyitotta…
Tovább olvasom >1500 irodai munkahelyet szüntet meg a Walmart az USA-ban
A Walmart 1500 vállalati pozíció megszüntetését tervezi az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >