2028-ra 1 milliárd eurós saját márkás forgalmat tervez az olasz Crai

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 02. 22. 09:57

Az olasz Crai kiskereskedelmi szövetkezet tervei szerint 2028-ra 350 millió euróról 1 milliárd euróra növeli a sajátmárkás termékcsaládjaiból származó forgalmat.

A kiskereskedő szeptemberben tervezi bevezetni a CraiSport márkát, amely 20 terméket, közöttük kiegyensúlyozott, akár 50%-os fehérjetartalmú termékeket tartalmaz majd.

– A cél az, hogy a csoport sajátmárkás választékát 2024-ben több mint 3000 SKU-ra, majd az azt követő években 4000-re bővítsük – mondta el Roberto Comolli, a Crai által irányított Food 5.0 vállalat vezérigazgatója az ItaliaOgginak.

Hozzátette, hogy a Crai célja, hogy 2028-ra elérje a 40%-os részesedést a sajátmárkás termékek piacán.

Új üzletek

A Crai 2024-ben hét új Tuttigiorni üzletet nyit Szardínián és Lazióban, és ezekben az üzletekben a kiskereskedő kibővített sajátmárkás választékot kínál. A csoport a „minden nap alacsony árak” stratégiáját tervezi alkalmazni ezek vonatkozásában – közölte a szakember, amelyet a Cagliari és Sassari környéki, valamint a nápolyi üzletekben már teszteltek.

Az új üzletek mindegyike közepes méretű, azaz 800-1000 négyzetméter alapterületű lesz és városközpontokban helyezkedik majd el.

ESM

Kapcsolódó cikkeink