2028-ra 1 milliárd eurós saját márkás forgalmat tervez az olasz Crai
Az olasz Crai kiskereskedelmi szövetkezet tervei szerint 2028-ra 350 millió euróról 1 milliárd euróra növeli a sajátmárkás termékcsaládjaiból származó forgalmat.
A kiskereskedő szeptemberben tervezi bevezetni a CraiSport márkát, amely 20 terméket, közöttük kiegyensúlyozott, akár 50%-os fehérjetartalmú termékeket tartalmaz majd.
– A cél az, hogy a csoport sajátmárkás választékát 2024-ben több mint 3000 SKU-ra, majd az azt követő években 4000-re bővítsük – mondta el Roberto Comolli, a Crai által irányított Food 5.0 vállalat vezérigazgatója az ItaliaOgginak.
Hozzátette, hogy a Crai célja, hogy 2028-ra elérje a 40%-os részesedést a sajátmárkás termékek piacán.
Új üzletek
A Crai 2024-ben hét új Tuttigiorni üzletet nyit Szardínián és Lazióban, és ezekben az üzletekben a kiskereskedő kibővített sajátmárkás választékot kínál. A csoport a „minden nap alacsony árak” stratégiáját tervezi alkalmazni ezek vonatkozásában – közölte a szakember, amelyet a Cagliari és Sassari környéki, valamint a nápolyi üzletekben már teszteltek.
Az új üzletek mindegyike közepes méretű, azaz 800-1000 négyzetméter alapterületű lesz és városközpontokban helyezkedik majd el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Az ezüst korosztálynak szóló saját márkát vezetett be a Penny Olaszországban
November 7-től jelenik meg a Penny Italia üzleteiben a diszkont…
Tovább olvasom >A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >