2028-ra 1 milliárd eurós saját márkás forgalmat tervez az olasz Crai
Az olasz Crai kiskereskedelmi szövetkezet tervei szerint 2028-ra 350 millió euróról 1 milliárd euróra növeli a sajátmárkás termékcsaládjaiból származó forgalmat.
A kiskereskedő szeptemberben tervezi bevezetni a CraiSport márkát, amely 20 terméket, közöttük kiegyensúlyozott, akár 50%-os fehérjetartalmú termékeket tartalmaz majd.
– A cél az, hogy a csoport sajátmárkás választékát 2024-ben több mint 3000 SKU-ra, majd az azt követő években 4000-re bővítsük – mondta el Roberto Comolli, a Crai által irányított Food 5.0 vállalat vezérigazgatója az ItaliaOgginak.
Hozzátette, hogy a Crai célja, hogy 2028-ra elérje a 40%-os részesedést a sajátmárkás termékek piacán.
Új üzletek
A Crai 2024-ben hét új Tuttigiorni üzletet nyit Szardínián és Lazióban, és ezekben az üzletekben a kiskereskedő kibővített sajátmárkás választékot kínál. A csoport a „minden nap alacsony árak” stratégiáját tervezi alkalmazni ezek vonatkozásában – közölte a szakember, amelyet a Cagliari és Sassari környéki, valamint a nápolyi üzletekben már teszteltek.
Az új üzletek mindegyike közepes méretű, azaz 800-1000 négyzetméter alapterületű lesz és városközpontokban helyezkedik majd el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >