2025-ben az AgeCore kereskedelmi szövetséghez csatlakozik a Kaufland
A Kaufland német kiskereskedelmi lánc 2025. január 1-jei hatállyal csatlakozik az AgeCore nemzetközi kereskedelmi szövetséghez. Az AgeCore jelenlegi tagjai közé tartozik a belga Colruyt Group, a svájci Coop, az olasz Conad és a spanyol Eroski.
A Kaufland döntése, hogy csatlakozik a kereskedelmi szövetséghez, a kiskereskedő szerint a közös értékek és az AgeCore-ral való stratégiai összhang miatt született, amelynek célja, hogy közösen kezeljék a gyorsan változó kiskereskedelmi környezet kihívásait.
A kiskereskedő továbbá úgy véli, hogy a szövetség hosszú távú együttműködésre, fenntarthatóságra, digitalizációra és innovációra való összpontosítása összhangban áll a Kaufland céljaival.
A Schwarz Csoporthoz tartozó Kaufland több mint 1550 üzletet üzemeltet Németországban és hét másik országban, és évente több mint 1,4 milliárd vásárlót szolgál ki. Választékának 90%-a élelmiszeripari termékekből áll.
A kiskereskedelmi lánc 2023-ban 34,2 milliárd eurós forgalmat bonyolított.
A szövetség, amely 9 405 üzletnek kínálja szolgáltatásait, 8,6 millió fogyasztót és 47,6 millió hűségkártya-tulajdonost számlál, és mind a beszállítók, mind a fogyasztók érdekeit szolgálja.
Az AgeCore öt tagja 15 európai országban van jelen, így Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban, Svájcban, Ausztriában, Olaszországban, Spanyolországban, Németországban, Csehországban, Szlovákiában, Horvátországban, Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában és a Moldovai Köztársaságban.
A Kaufland nemrégiben vált meg a European Marketing Distribution (EMD) beszerzési csoporttól.
Az EMD ugyanakkor bejelentette, hogy 2025. január 1-jei hatállyal az RTG International tagjainak integrálásával bővíti tevékenységét. Az egyesüléssel hat német közepes méretű kiskereskedő – a Bartels-Langness, a Bünting, a Klaas & Kock, a Kaes, a Netto és a Tegut – csatlakozik a beszerzési szövetséghez.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Javult a GfK augusztusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által vártnál erőteljesebben javult a nürnbergi GfK gazdaságkutató…
Tovább olvasom >Átvételi pontokat tesztel a Rossmann Németországban
Átvételi pontokat kínál a jövőben az online rendelések számára a…
Tovább olvasom >A németországi joghurtgyártásba invesztál a Müller
A Müller az év elején hozta nyilvánosságra, hogy fokozatosan bezárja…
Tovább olvasom >További cikkeink
5 millió kiló adomány: ebből adott a legtöbbet az Élelmiszerbank
Öt évvel ezelőtt sikerült utoljára annyi lejáratközeli és csomagolási hibás…
Tovább olvasom >Új benzinkutat és shopot nyitott az Auchan
Csepelen új benzinkúttal bővült az Auchan hálózata. Ez az első…
Tovább olvasom >Kutatás: 200 ezer alatt költenénk rá, mégis számít a márka – magyarok és a mobilvásárlás
A magyarok többsége akkor vesz új telefont, ha az előző…
Tovább olvasom >