2025-ben az AgeCore kereskedelmi szövetséghez csatlakozik a Kaufland
A Kaufland német kiskereskedelmi lánc 2025. január 1-jei hatállyal csatlakozik az AgeCore nemzetközi kereskedelmi szövetséghez. Az AgeCore jelenlegi tagjai közé tartozik a belga Colruyt Group, a svájci Coop, az olasz Conad és a spanyol Eroski.
A Kaufland döntése, hogy csatlakozik a kereskedelmi szövetséghez, a kiskereskedő szerint a közös értékek és az AgeCore-ral való stratégiai összhang miatt született, amelynek célja, hogy közösen kezeljék a gyorsan változó kiskereskedelmi környezet kihívásait.
A kiskereskedő továbbá úgy véli, hogy a szövetség hosszú távú együttműködésre, fenntarthatóságra, digitalizációra és innovációra való összpontosítása összhangban áll a Kaufland céljaival.
A Schwarz Csoporthoz tartozó Kaufland több mint 1550 üzletet üzemeltet Németországban és hét másik országban, és évente több mint 1,4 milliárd vásárlót szolgál ki. Választékának 90%-a élelmiszeripari termékekből áll.
A kiskereskedelmi lánc 2023-ban 34,2 milliárd eurós forgalmat bonyolított.
A szövetség, amely 9 405 üzletnek kínálja szolgáltatásait, 8,6 millió fogyasztót és 47,6 millió hűségkártya-tulajdonost számlál, és mind a beszállítók, mind a fogyasztók érdekeit szolgálja.
Az AgeCore öt tagja 15 európai országban van jelen, így Belgiumban, Luxemburgban, Franciaországban, Svájcban, Ausztriában, Olaszországban, Spanyolországban, Németországban, Csehországban, Szlovákiában, Horvátországban, Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában és a Moldovai Köztársaságban.
A Kaufland nemrégiben vált meg a European Marketing Distribution (EMD) beszerzési csoporttól.
Az EMD ugyanakkor bejelentette, hogy 2025. január 1-jei hatállyal az RTG International tagjainak integrálásával bővíti tevékenységét. Az egyesüléssel hat német közepes méretű kiskereskedő – a Bartels-Langness, a Bünting, a Klaas & Kock, a Kaes, a Netto és a Tegut – csatlakozik a beszerzési szövetséghez.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >