2024-ben is megrendezik a #vadateszem kampányt

Szerző: Ipacs Tamás Dátum: 2024. 11. 22. 08:18

A #vadateszem forgalomélénkítő és vadhúst népszerűsítő kampány 2024. november 22-én indult és egy hónapon át tart.

A csatlakozó éttermeknek nincs már teendőjük, mint felveni a kínálatukba egy-egy vadételt

A kampányt az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület és a Miskolc és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara – NAK, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK), a vendeglatosmunkak.hu, a Pálinka Nemzeti Tanács és az Agrárminisztérium indítja.

A kampány egyrést a vendéglátás szereplőit célozza meg, akik a projekt keretében (pl a Libanaphoz hasonlóan, csak itt vadhúsból) új attrakcióval kedveskedhetnek a fogyasztó vendégek részére, másrészt a fogyasztók megszólítása a cél, hogy minél nagyobb számban keressék a kampányhoz csatlakozó egységeket.

A vadhús ára jelenleg még a marhahús árát sem éri el, így kedvező alternatíva mind az éttermek, mind a vendégek számára. Ráadásul a vadhús tápláló és egészséges, Magyarországon bőségesen elérhető, ezzel együtt az egy főre eső fogyasztás uniós átlag alatt marad.

A csatlakozó éttermeknek nincs már teendőjük, mint felveni a kínálatukba egy-egy vadételt.

Eddig 71 szálloda és étterem csatlakozott, amelyek megtekinthetők a kampány hivatalos weboldalán: www.vadateszem.hu címen. Az oldal részletezi a kampány céljait, résztvevő egységeket, valamint azt is, hogyan csatlakozhatnak az éttermek.

Kapcsolódó cikkeink