2020 a foci éve lesz a HEINEKEN Hungáriánál
A HEINEKEN uralja a labdarúgó eseményeket 2020-ban! Az ország legújabb és legnagyobb élményarénájának új sörös partnere a HEINEKEN Hungária, a nagykorú látogatók így Soproni Klasszikust és Soproni Óvatos Duhaj IPA-t ihatnak a sportesemények és koncertek során. A Heineken® sörmárka a 2020-as Európa-bajnokság új sörpartnere és az UEFA-bajnokok ligája hivatalos támogatója, a következő három évben is.
„Büszkeség! Azt hiszem ezt éreztük mindannyian a HEINEKEN Hungáriánál, amikor kiderült, hogy nyertünk, és a mi sörünket értékesítik majd az ország legújabb és legnagyobb multifunkciós létesítményében, a Puskás Arénában” mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója. „Magyarország legismertebb és legsikeresebb futballistájának nevét viseli ez az egyedülálló aréna, a koncertek és sportesemények mellé pedig Magyarország legnépszerűbb söre, a Soproni nyújt még különlegesebb élményt” – tette hozzá.
A létesítmény méretei önmagukban is meghökkentőek, hiszen több mint 67 ezer néző befogadására alkalmas, 150 ezer köbméter beton, 19 ezer tonna betonacél és 12 ezer tonna acél kellett a megépítéséhez. A stadionon belül közel 4000 VIP ülőhely, 84 páholy, két hatalmas rendezvényterem és 58 büfé szolgálja ki a vendégeket. 128 sörcsap várja a szurkolókat, és a fenntarthatóság jegyében sört csak re-pohárban, azaz többször használatos műanyag pohárban mérnek.
A HEINEKEN eddig is számottevő szerepet játszott az európai futballéletben, hiszen 25 éve támogatója a Bajnokok Ligájának, 2020-ban pedig ezt is megfejeli azzal, hogy az Európa-bajnokság hivatalos sörpartnere lesz.
„Az Európa-bajnokság Magyarország szempontjából is kiemelkedő, hiszen négy mérkőzést a Puskás Arénában rendeznek, a Heineken® márkával pedig külön aktivitásokkal készülünk, hogy a legizgalmasabb élményt nyújtsuk a rajongóknak. A Hősök Terén egy óriási szurkolói zóna készül a Heineken® támogatásával, itt az összes közvetítést élvezhetik majd a nézők, a kampányunk arca pedig, Thierry Henry, Európa-bajnok és UEFA-bajnokok ligája győztes labdarúgó” – árult el részleteket Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária marketing és trade marketing igazgatója. „A Heineken márkával gyakorlatilag mi vagyunk Európa sörös partnere, hiszen 25 éve minden UEFA-bajnokok-ligája meccsen ott vagyunk, 2020-ban pedig az Európa-bajnokságon is. A jövő év a fociról szól majd” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Szlovénia legnagyobb sörfőzdéje 200 éves
Fennállásának 200. évfordulóját ünnepli Szlovénia legnagyobb sörgyára, a Lasko Pivovarna…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >