2020 a foci éve lesz a HEINEKEN Hungáriánál
A HEINEKEN uralja a labdarúgó eseményeket 2020-ban! Az ország legújabb és legnagyobb élményarénájának új sörös partnere a HEINEKEN Hungária, a nagykorú látogatók így Soproni Klasszikust és Soproni Óvatos Duhaj IPA-t ihatnak a sportesemények és koncertek során. A Heineken® sörmárka a 2020-as Európa-bajnokság új sörpartnere és az UEFA-bajnokok ligája hivatalos támogatója, a következő három évben is.
„Büszkeség! Azt hiszem ezt éreztük mindannyian a HEINEKEN Hungáriánál, amikor kiderült, hogy nyertünk, és a mi sörünket értékesítik majd az ország legújabb és legnagyobb multifunkciós létesítményében, a Puskás Arénában” mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója. „Magyarország legismertebb és legsikeresebb futballistájának nevét viseli ez az egyedülálló aréna, a koncertek és sportesemények mellé pedig Magyarország legnépszerűbb söre, a Soproni nyújt még különlegesebb élményt” – tette hozzá.
A létesítmény méretei önmagukban is meghökkentőek, hiszen több mint 67 ezer néző befogadására alkalmas, 150 ezer köbméter beton, 19 ezer tonna betonacél és 12 ezer tonna acél kellett a megépítéséhez. A stadionon belül közel 4000 VIP ülőhely, 84 páholy, két hatalmas rendezvényterem és 58 büfé szolgálja ki a vendégeket. 128 sörcsap várja a szurkolókat, és a fenntarthatóság jegyében sört csak re-pohárban, azaz többször használatos műanyag pohárban mérnek.
A HEINEKEN eddig is számottevő szerepet játszott az európai futballéletben, hiszen 25 éve támogatója a Bajnokok Ligájának, 2020-ban pedig ezt is megfejeli azzal, hogy az Európa-bajnokság hivatalos sörpartnere lesz.
„Az Európa-bajnokság Magyarország szempontjából is kiemelkedő, hiszen négy mérkőzést a Puskás Arénában rendeznek, a Heineken® márkával pedig külön aktivitásokkal készülünk, hogy a legizgalmasabb élményt nyújtsuk a rajongóknak. A Hősök Terén egy óriási szurkolói zóna készül a Heineken® támogatásával, itt az összes közvetítést élvezhetik majd a nézők, a kampányunk arca pedig, Thierry Henry, Európa-bajnok és UEFA-bajnokok ligája győztes labdarúgó” – árult el részleteket Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária marketing és trade marketing igazgatója. „A Heineken márkával gyakorlatilag mi vagyunk Európa sörös partnere, hiszen 25 éve minden UEFA-bajnokok-ligája meccsen ott vagyunk, 2020-ban pedig az Európa-bajnokságon is. A jövő év a fociról szól majd” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi mélyponton a Puma: részvényzuhanás, elbocsátások és osztalékcsökkentés
A német sportszergyártó, a Puma, súlyos pénzügyi nehézségekkel küzd az…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >