2020 a foci éve lesz a HEINEKEN Hungáriánál
A HEINEKEN uralja a labdarúgó eseményeket 2020-ban! Az ország legújabb és legnagyobb élményarénájának új sörös partnere a HEINEKEN Hungária, a nagykorú látogatók így Soproni Klasszikust és Soproni Óvatos Duhaj IPA-t ihatnak a sportesemények és koncertek során. A Heineken® sörmárka a 2020-as Európa-bajnokság új sörpartnere és az UEFA-bajnokok ligája hivatalos támogatója, a következő három évben is.
„Büszkeség! Azt hiszem ezt éreztük mindannyian a HEINEKEN Hungáriánál, amikor kiderült, hogy nyertünk, és a mi sörünket értékesítik majd az ország legújabb és legnagyobb multifunkciós létesítményében, a Puskás Arénában” mondta Geert Swaanenburg, a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója. „Magyarország legismertebb és legsikeresebb futballistájának nevét viseli ez az egyedülálló aréna, a koncertek és sportesemények mellé pedig Magyarország legnépszerűbb söre, a Soproni nyújt még különlegesebb élményt” – tette hozzá.
A létesítmény méretei önmagukban is meghökkentőek, hiszen több mint 67 ezer néző befogadására alkalmas, 150 ezer köbméter beton, 19 ezer tonna betonacél és 12 ezer tonna acél kellett a megépítéséhez. A stadionon belül közel 4000 VIP ülőhely, 84 páholy, két hatalmas rendezvényterem és 58 büfé szolgálja ki a vendégeket. 128 sörcsap várja a szurkolókat, és a fenntarthatóság jegyében sört csak re-pohárban, azaz többször használatos műanyag pohárban mérnek.
A HEINEKEN eddig is számottevő szerepet játszott az európai futballéletben, hiszen 25 éve támogatója a Bajnokok Ligájának, 2020-ban pedig ezt is megfejeli azzal, hogy az Európa-bajnokság hivatalos sörpartnere lesz.
„Az Európa-bajnokság Magyarország szempontjából is kiemelkedő, hiszen négy mérkőzést a Puskás Arénában rendeznek, a Heineken® márkával pedig külön aktivitásokkal készülünk, hogy a legizgalmasabb élményt nyújtsuk a rajongóknak. A Hősök Terén egy óriási szurkolói zóna készül a Heineken® támogatásával, itt az összes közvetítést élvezhetik majd a nézők, a kampányunk arca pedig, Thierry Henry, Európa-bajnok és UEFA-bajnokok ligája győztes labdarúgó” – árult el részleteket Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária marketing és trade marketing igazgatója. „A Heineken márkával gyakorlatilag mi vagyunk Európa sörös partnere, hiszen 25 éve minden UEFA-bajnokok-ligája meccsen ott vagyunk, 2020-ban pedig az Európa-bajnokságon is. A jövő év a fociról szól majd” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >