2017 az innovációk éve
A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.-nél büszkék holland értékeikre és a vállalat családi hátterére, amely a mai napig meghatározza működésüket.
– Mára a vállalat globális mérettel, kontinenseken átívelő tevékenységgel rendelkezik. Több mint 70 országban, több mint 70 000 kolléga dolgozik a HEINEKEN-nél, világszinten összesen 250 márkával. A cég ikonikus, névadó márkája, a Heineken a világ 192 országában kapható, – mondja Bors Kata, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. vállalati kommunikációs vezetője.
Bors Kata
kommunikációs vezető
HEINEKEN Hungária Sörgyárak
A vállalat több mint 150 éves történetre tekint vissza, és működését mindig két vezérfonal határozta meg: a tradíciók tisztelete és az innovatív, vállalkozó szellem.
A HEINEKEN Hungária soproni sörgyára 2004 óta gyártja a kifogástalan minőségű nedűt, amelyet a magyar piac mellett 6 országba exportál.
– Magyarországi történetünk szorosan összefonódik a Soproni márkával, amely több mint 120 éves, és 2016-tól 100% magyar árpából készül. A HEINEKEN Hungária portfóliójában emellett megtalálható még a radlereiről is ismert Gösser, valamint az idei évtől csokorba szedett Beers of Europe, melynek tagjai a legkirályibb cseh sör, a Krušovice mellett az Edelweiss, az Affligem és a Mort Subite – tájékoztat Bors Kata.
2017 méltán nevezhető a HEINEKEN Hungária esetében az innováció évének, hiszen most először a Heineken márka is egy példa nélküli újdonsággal készült, az alkoholmentes Heineken 0,0%-kal. //
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >Új távlatokat nyit a rovarfehérje-iparban az Agroloop és a FreezeM együttműködése
Az Agroloop takarmánycélú lárvatenyésztési és takarmányalapanyag-előállítási tevékenysége egy teljesen új…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >