2016 az innováció és a terjeszkedés éve volt az Auchannál
Az Auchan Retail Magyarország 2016-ban 19 áruházban és 18 töltőállomáson 350,4 milliárd Ft éves bruttó forgalmat, 3,8 százalékos forgalmi fejlődést ért el. A vásárlások száma 43 millióra nőtt, az előző évhez képest 3 százalékkal növekedett. A vállalat mérleg szerinti eredménye pedig elérte a 3,6 milliárd forintot. Az áruházlánc így 2016-ban is növekedett és tovább erősítette magyarországi pozícióját a kiskereskedelmi szektorban. A vállalat célkitűzése, hogy az Auchan márkát a lehető legszélesebb körben tegye elérhetővé a lakosság számára, ennek jegyében indította el online áruházát tavaly novemberben, és készül idén megnyitni első szupermarketjét is Szekszárd belvárosában. Az Auchan nemzetközi szinten, így Magyarországon is – a hazai kiskereskedelemben egyedülálló módon – egészségmegőrző edukációs programot indított. Virginie Depardieu, az Auchan Retail Magyarország egészségprojekt-vezetője kiemelte:
– „Az élet kék” kezdeményezéssel egy független szakértőkből, orvos-tanácsadókból és fogyasztóvédelmi szakértőből álló bizottságot hívtunk életre. A jövő év végéig több tízezer termék összetevőit vizsgálják meg szakértőink, és határozzák meg kategóriánként a kritériumokat és ezek alapján ajánlásaikat. „Az élet kék” logóval jelölik meg a termékeket és segítik ezzel a vásárlókat az eligazodásban.
M. K.
Kapcsolódó cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Nébih: szezámpasztát hívott vissza a forgalomból az Auchan
Szalmonella jelenlétének veszélye miatt visszahívja a forgalomból az Alfez Tahini…
Tovább olvasom >Az Auchan lesz az EFOTT fesztiválboltja
Az Auchan lesz a kitelepült boltja a július 10-én kezdődő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >