Mozgalmas és sikeres évet zárt az Auchan
A 2016-os év fontos mérföldkő volt az Auchan Magyarország számára, hiszen az októberben elindított e-kereskedelmi üzletágával a többcsatornás kereskedelem felé tett egy fontos lépést. Így a kiskereskedelmi lánc 19 magyarországi áruháza és 18 töltőállomása mellett már webáruházában is várja vásárlóit.

Dominique Ducoux
vezérigazgató
Auchan Magyarország
– Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy 2016-tól már online áruházunkkal is hozzájárulhatunk vásárlóink mindennapjaihoz Budapest számos kerületében és a főváros agglomerációjában. Célunk, hogy a kiszállítási területek folyamatosan bővüljenek az elkövetkező időszakban – ismerteti a vállalat terveit Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója. – Másik üzletágunk, a töltőállomásaink terén is szép sikerekről számolhatunk be 2016-ból, ekkor ugyanis már mind a 18 ilyen egységünk egész évben a vásárlók rendelkezésére állt országszerte. Áruházainkban továbbra is arra törekszünk, hogy a széles választékunk minden kategóriájában kiváló minőséget nyújtsunk. Ennek jegyében új és izgalmas kategóriákkal bővítettük saját márkás termékeinket. Kizárólag az Auchannál kapható új szépségápolási márka a Cosmia, amely már most nagyon népszerű. Folytattuk és folyamatosan bővítjük Háztáji programunkat is, amelynek keretében helyi kistermelőkkel működünk együtt, és szigorúan ellenőrizzük a teljes nevelési folyamatot, hogy saját húsüzemünkben feldolgozva kiváló minőségű húsáruk kerülhessenek vásárlóink asztalára.
Vásárlóink elégedettségét jól mutatja, hogy folyamatosan nő az Auchan Bizalomkártyával rendelkezők száma.
2016-os tevékenységünk során is szem előtt tartottuk, hogy legfontosabb értékünk az ember. Büszkék vagyunk rá, hogy immár közel 400 megváltozott munkaképességű kollégával dolgozunk együtt, és az esélyegyenlőségért tett erőfeszítéseink elismeréseként tavaly immár negyedik alkalommal nyertük el a Fogyatékosságbarát munkahely címét újabb két évre. Szintén a dolgozóink érdekében tavaly rendhagyó módon előrehoztuk az éves béremelést, és már 2016 novemberében végrehajtottuk a közel 1,5 milliárdos befektetést, amelynek eredményeképp az alkalmazotti munkakörben dolgozó kollégáink bére átlagosan 14%-kal emelkedett.//
Kapcsolódó cikkeink
Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >