Mozgalmas és sikeres évet zárt az Auchan
A 2016-os év fontos mérföldkő volt az Auchan Magyarország számára, hiszen az októberben elindított e-kereskedelmi üzletágával a többcsatornás kereskedelem felé tett egy fontos lépést. Így a kiskereskedelmi lánc 19 magyarországi áruháza és 18 töltőállomása mellett már webáruházában is várja vásárlóit.

Dominique Ducoux
vezérigazgató
Auchan Magyarország
– Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy 2016-tól már online áruházunkkal is hozzájárulhatunk vásárlóink mindennapjaihoz Budapest számos kerületében és a főváros agglomerációjában. Célunk, hogy a kiszállítási területek folyamatosan bővüljenek az elkövetkező időszakban – ismerteti a vállalat terveit Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója. – Másik üzletágunk, a töltőállomásaink terén is szép sikerekről számolhatunk be 2016-ból, ekkor ugyanis már mind a 18 ilyen egységünk egész évben a vásárlók rendelkezésére állt országszerte. Áruházainkban továbbra is arra törekszünk, hogy a széles választékunk minden kategóriájában kiváló minőséget nyújtsunk. Ennek jegyében új és izgalmas kategóriákkal bővítettük saját márkás termékeinket. Kizárólag az Auchannál kapható új szépségápolási márka a Cosmia, amely már most nagyon népszerű. Folytattuk és folyamatosan bővítjük Háztáji programunkat is, amelynek keretében helyi kistermelőkkel működünk együtt, és szigorúan ellenőrizzük a teljes nevelési folyamatot, hogy saját húsüzemünkben feldolgozva kiváló minőségű húsáruk kerülhessenek vásárlóink asztalára.
Vásárlóink elégedettségét jól mutatja, hogy folyamatosan nő az Auchan Bizalomkártyával rendelkezők száma.
2016-os tevékenységünk során is szem előtt tartottuk, hogy legfontosabb értékünk az ember. Büszkék vagyunk rá, hogy immár közel 400 megváltozott munkaképességű kollégával dolgozunk együtt, és az esélyegyenlőségért tett erőfeszítéseink elismeréseként tavaly immár negyedik alkalommal nyertük el a Fogyatékosságbarát munkahely címét újabb két évre. Szintén a dolgozóink érdekében tavaly rendhagyó módon előrehoztuk az éves béremelést, és már 2016 novemberében végrehajtottuk a közel 1,5 milliárdos befektetést, amelynek eredményeképp az alkalmazotti munkakörben dolgozó kollégáink bére átlagosan 14%-kal emelkedett.//
Kapcsolódó cikkeink
Újabb kibertámadás érte az Auchant
Az Auchan ismét kibertámadás áldozata lett: a francia kiskereskedelmi lánc…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >