Mozgalmas és sikeres évet zárt az Auchan
A 2016-os év fontos mérföldkő volt az Auchan Magyarország számára, hiszen az októberben elindított e-kereskedelmi üzletágával a többcsatornás kereskedelem felé tett egy fontos lépést. Így a kiskereskedelmi lánc 19 magyarországi áruháza és 18 töltőállomása mellett már webáruházában is várja vásárlóit.

Dominique Ducoux
vezérigazgató
Auchan Magyarország
– Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy 2016-tól már online áruházunkkal is hozzájárulhatunk vásárlóink mindennapjaihoz Budapest számos kerületében és a főváros agglomerációjában. Célunk, hogy a kiszállítási területek folyamatosan bővüljenek az elkövetkező időszakban – ismerteti a vállalat terveit Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország vezérigazgatója. – Másik üzletágunk, a töltőállomásaink terén is szép sikerekről számolhatunk be 2016-ból, ekkor ugyanis már mind a 18 ilyen egységünk egész évben a vásárlók rendelkezésére állt országszerte. Áruházainkban továbbra is arra törekszünk, hogy a széles választékunk minden kategóriájában kiváló minőséget nyújtsunk. Ennek jegyében új és izgalmas kategóriákkal bővítettük saját márkás termékeinket. Kizárólag az Auchannál kapható új szépségápolási márka a Cosmia, amely már most nagyon népszerű. Folytattuk és folyamatosan bővítjük Háztáji programunkat is, amelynek keretében helyi kistermelőkkel működünk együtt, és szigorúan ellenőrizzük a teljes nevelési folyamatot, hogy saját húsüzemünkben feldolgozva kiváló minőségű húsáruk kerülhessenek vásárlóink asztalára.
Vásárlóink elégedettségét jól mutatja, hogy folyamatosan nő az Auchan Bizalomkártyával rendelkezők száma.
2016-os tevékenységünk során is szem előtt tartottuk, hogy legfontosabb értékünk az ember. Büszkék vagyunk rá, hogy immár közel 400 megváltozott munkaképességű kollégával dolgozunk együtt, és az esélyegyenlőségért tett erőfeszítéseink elismeréseként tavaly immár negyedik alkalommal nyertük el a Fogyatékosságbarát munkahely címét újabb két évre. Szintén a dolgozóink érdekében tavaly rendhagyó módon előrehoztuk az éves béremelést, és már 2016 novemberében végrehajtottuk a közel 1,5 milliárdos befektetést, amelynek eredményeképp az alkalmazotti munkakörben dolgozó kollégáink bére átlagosan 14%-kal emelkedett.//
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Új szintre emeli a kényelmi vásárlást Európában a Circle K és Couche-Tard
A Circle K benzinkutak új szerepben tűnnek fel Európa-szerte: az…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >