2011-ben világszerte növekedett a Nespresso
2011-ben a Nespresso a növekvő fogyasztói igényeknek köszönhetően a dinamikusan bővülő adagoltkávé-szegmens fő mozgatórugója volt. Tavaly a Nestlé Nespresso SA több mint 3,5 milliárd frankos forgalmat bonyolított és nagyjából 20 százalékos árbevétel növekedést ért el. „Tavaly a kávézás élményében örömét lelő vásárlók a nehéz piaci helyzet és az adagoltkávé-szektor bőséges kínálata ellenére is kitartottak a Nespresso mellett” – mondta Richard Girardot, a Nestlé Nespresso SA vezérigazgatója.
A fogyasztói igényeket fokozandó a Nespresso az eddiginél is nagyobb hangsúlyt kíván helyezni a márka által képviselt értékekre: a minőségre, az innovációra, a designra és a személyre szabott szolgáltatásokra. „A Nespresso mindig is fontosnak tartotta, hogy személyre szabott szolgáltatásokat kínáljon vásárlóinak és tökéletes minőségű kávét biztosítson számukra. Ez 2012-ben sem lesz másképp: fogyasztóinkat továbbra is arra invitáljuk, hogy fedezzék fel velünk a kávézás örömteli, kényeztető pillanatait.” – jelentette ki Girardot.
A Nespresso idén is több limitált kiadású kávéval jelentkezik. A Naorához, a Nespresso új, késői szüretelésű Limited Edition kávéjához a legérettebb kávébabokat kézzel válogatták ki. A rendkívül karakteres kávékülönlegesség világszerte áprilistól lesz kapható.
2012-ben a Nespresso két új kávégépet dob majd piacra. A Maestria, a Nespresso legújabb kávégépcsaládja lehetővé teszi, hogy a fogyasztók olyan művészien tökéletes kávét készítsenek otthonukban, amilyet csak a kávéspecialisták képesek alkotni. A legújabb innovatív Nespresso kávégép segítségével bárki könnyedén készíthet tökéletes espresso kávét, így a kávéfőzés minden pillanata valódi élménnyé válik. Az új kávégép stílusa még a legkritikusabb fogyasztók ízlésének is megfelel majd.
Az év során a Nespresso tovább bővíti kiskereskedelmi hálózatát, így az online üzleten kívül már több mint 300 Boutique áll majd a vásárlók rendelkezésére. A Nespresso több mint 40 új Boutique megnyitását tervezi, többek között a londoni Regent Streeten, valamint San Franciscóban.
„A Nespresso üzletpolitikájának köszönhetően képes megfelelni az egyre növekvő fogyasztói igénynek. Meggyőződésem, hogy ez 2012-ben és az elkövetkezendő években is lendületes fejlődést tesz majd számunkra lehetővé. Egyrészt fogyasztóink egyre inkább előnyben részesítik majd az otthoni kávézást baráti beszélgetések közben vagy étkezések után” – véli Girardot úr. „Másrészt viszont a prémium kategóriás hotelek, éttermek és üzletek szeretnének ügyfeleik számára egyedi élményt nyújtani, ezért egyre gyakrabban kérnek segítséget a Nespresso vállalattól ahhoz, hogy vendégeik számára feledhetetlenné varázsolják az ott tartózkodás pillanatait.”
Annak érdekében, hogy a Nespresso megfeleljen a fogyasztói igények elkövetkező években várható növekedésének, a vállalat bővíti erőforrásait és kapacitását. A Nespresso megnöveli a kávéspecialisták és a gyártási szakértők számát. A gyártólétesítményekben például több szakember végzi és felügyeli majd a kávépörkölést és a keverékek összeállítását. A Nespresso megerősíti a hírt, mely szerint folyamatban van a svájci Avenches-ban található gyártó- és elosztóközpont bővítése. A tervek szerint 2012 első felének végére befejeződő beruházás összértéke 500 millió frank.
„A Nespresso Magyarországon a nemzetközi trendnek megfelelően növekedett” – árulja el Flesch Gábor, a Nespresso magyarországi vezetője. „2011-ben a régióban elsőként hazánkban bővült Nespresso Boutique. Megduplázódott, 180 négyzetméteres eladóterével az Andrássy úti mintaboltunk a közép-kelet-európai Boutique-ok zászlóshajójává vált. Megnyitottuk első vidéki exkluzív értékesítési pontjainkat Győrben, Debrecenben és Székesfehérváron, a magyarországi Nespresso Cornerek száma tavaly hétről összesen tizenháromra növekedett. Meggyőződésünk, hogy a márka által Magyarországon is képviselt magas színvonal 2012-ben is lehetővé teszi a dinamikus növekedést” – tette hozzá Flesch Gábor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >