2010 kitűnő év volt a GfK Csoport számára
A GfK Csoport jelentős értékesítési és profitnövekedést ért el a 2010-es pénzügyi évben. Az előzetes adatok szerint az értékesítés 11,1 százalékkal, mintegy 1.294 millió euróra emelkedett, a korrigált üzemi eredmény pedig 147,2 millió euróról mintegy 185 millió euróra növekedett. A nyereségkulcs 14,3 százalékra emelkedett.
A GfK annak biztosítására, hogy nemzetközi működése sikeres maradjon, 2011-ben a módszerei, szoftverei és felmérései tartalmának szabványosításába fektet be.
Az előzetes adatok szerint a vállalat körülbelül 1.294 millió eurós forgalmat generált az előző évi 1.164,5 millió euróhoz képest. Ez nagyrészt a 7,3 százalékos organikus növekedésnek volt köszönhető, és az árfolyamhatások is pozitívan befolyásolták a forgalmat. Ezzel szemben az akvizíciók viszonylag kisebb szerepet játszottak a forgalom növekedésében a 2010-es pénzügyi évben.
A korrigált üzemi eredmény 25,7 százalékkal, 185 millió euróra emelkedett az előző évi 147,2 millió euróhoz képest. Ennek eredményeképpen a nyereségkulcs 12,6 százalékról 14,3 százalékra növekedett.
Mindhárom GfK szektor, a Custom Research, a Kereskedelem és Technológia és a Média is növekedést mutatott a 2010-es pénzügyi évben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >