2010 kitűnő év volt a GfK Csoport számára
A GfK Csoport jelentős értékesítési és profitnövekedést ért el a 2010-es pénzügyi évben. Az előzetes adatok szerint az értékesítés 11,1 százalékkal, mintegy 1.294 millió euróra emelkedett, a korrigált üzemi eredmény pedig 147,2 millió euróról mintegy 185 millió euróra növekedett. A nyereségkulcs 14,3 százalékra emelkedett.
A GfK annak biztosítására, hogy nemzetközi működése sikeres maradjon, 2011-ben a módszerei, szoftverei és felmérései tartalmának szabványosításába fektet be.
Az előzetes adatok szerint a vállalat körülbelül 1.294 millió eurós forgalmat generált az előző évi 1.164,5 millió euróhoz képest. Ez nagyrészt a 7,3 százalékos organikus növekedésnek volt köszönhető, és az árfolyamhatások is pozitívan befolyásolták a forgalmat. Ezzel szemben az akvizíciók viszonylag kisebb szerepet játszottak a forgalom növekedésében a 2010-es pénzügyi évben.
A korrigált üzemi eredmény 25,7 százalékkal, 185 millió euróra emelkedett az előző évi 147,2 millió euróhoz képest. Ennek eredményeképpen a nyereségkulcs 12,6 százalékról 14,3 százalékra növekedett.
Mindhárom GfK szektor, a Custom Research, a Kereskedelem és Technológia és a Média is növekedést mutatott a 2010-es pénzügyi évben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >