2008 – az IGLO márka újjászületésének éve Magyarországon
Az IGLO 2008-ban teljesen megújult márkamegjelenéssel, logóval és termékújdonságokkal, valamint rég nem látott erős médiatámogatással jelenik meg a magyar piacon.Megújult az Iglo logója is. Az arculatváltás miatt lecserélődött az összes termék csomagolása és a hozzá kapcsolódó kommunikációs eszközök is. Az újrabevezetést Magyarországon masszív médiakampány kíséri, mely elsősorban TV-t, óriásplakátot és sajtóhirdetéseket jelent.
Ezen kívűl a korábbi termékkör is megduplázódik. A külföldön már jól ismert és közkedvelt termékekkel új kategóriákat is teremt, pl. a krémes zöldségkeverékek vagy az Iglo fűszermixek eddig nem voltak megtalálhatóak a boltok mélyhűtőiben.
A fogyasztói igények változását követve, az egyre tudatosabb táplálkozást választó illetve vegetáriánus fogyasztók számára kíván az IGLO segítséget nyújtani széles termékválasztékával. A zöldség a kiegyensúlyozott táplálkozás elengedhetetlen részét képezi, így a „fogyasszunk naponta ötször gyümölcsöt és zöldséget” WHO (Egészségügyi Világszervezet) program gondolata egyre inkább rögzül a fogyasztó fejében. Éppen ezért fontos, hogy a fogyasztóknak ízletes, tápanyagokban gazdag zöldségételeket kínáljunk.
Erre nyújtanak kényelmes megoldást az Iglo új termékei, a Krémes zöldségkeverékek, mely ideális köret vagy könnyű főételként is tálalható és akár mikróban is 6 perc alatt elkészíthető. Kizárólag friss, természetes alapanyagokból készült, vitaminokban gazdag, és mindenféle mesterséges anyagtól mentes.
A zöldségköretek kedvelőinek nyújt alternatívát az ugyancsak új, Iglo pirított zöldségkeverék termékcsalád. A konyhakész zöldségmixek pillanatok alatt elkészíthetőek a serpenyőben és ideális köretként vagy akár a vegetáriánusoknak főételként is szolgálhatnak.
Új kategóriaként az Iglo bevezeti a gyorsfagyasztott fűszernövényeit és fűszernövény-mixeket is. A termékek visszazárható dobozkákban kerülnek forgalomba, így könnyen adagolhatóak, és a háziasszonyok számára mindig friss, konyhakész fűszerek állnak rendelkezésükre, mellyel bármilyen ételt ízletesebbé tehetnek. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar-izraeli turisztikai kapcsolatok erősek
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter kedden hivatalában fogadta Hájim Kac izraeli…
Tovább olvasom >2024 vendéglőse
Idén az Év Vendéglőse díjat Rácz Mihálynak, a családi vállalkozásban…
Tovább olvasom >Világszintű megaprodukciót valósít meg a magyar rendezvényszervező cég
Ötórás Depeche Mode koncertet állít színpadra egy magyar rendezvényszervező cég,…
Tovább olvasom >