2007-ben ismét Superbrands
Az idei évben harmadszorra rendezik meg Magyarországon a márkaminősítő programot, amely eredetileg Nagy-Britanniából indult, azonban mára a világ 55 országában működik.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapját a
Magyar Szabadalmi Hivatal évről-évre bővülő adatbázisa adja. A marketing
szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértői
bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített változatából választja ki a 2007-es
év magyarországi Superbrandjeit.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >ENSZ: világszerte tovább nőtt tavaly az élelmiszer-bizonytalanság
Tovább nőtt az élelmiszer-ellátás bizonytalansága 2023-ban – olvasható az ENSZ…
Tovább olvasom >