2007-ben ismét Superbrands
Az idei évben harmadszorra rendezik meg Magyarországon a márkaminősítő programot, amely eredetileg Nagy-Britanniából indult, azonban mára a világ 55 országában működik.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapját a
Magyar Szabadalmi Hivatal évről-évre bővülő adatbázisa adja. A marketing
szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértői
bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített változatából választja ki a 2007-es
év magyarországi Superbrandjeit.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >