2007-ben ismét Superbrands
Az idei évben harmadszorra rendezik meg Magyarországon a márkaminősítő programot, amely eredetileg Nagy-Britanniából indult, azonban mára a világ 55 országában működik.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapját a
Magyar Szabadalmi Hivatal évről-évre bővülő adatbázisa adja. A marketing
szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértői
bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített változatából választja ki a 2007-es
év magyarországi Superbrandjeit.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >