2007-ben ismét Superbrands
Az idei évben harmadszorra rendezik meg Magyarországon a márkaminősítő programot, amely eredetileg Nagy-Britanniából indult, azonban mára a világ 55 országában működik.
A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapját a
Magyar Szabadalmi Hivatal évről-évre bővülő adatbázisa adja. A marketing
szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértői
bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített változatából választja ki a 2007-es
év magyarországi Superbrandjeit.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >