Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 200 új sajátmárkás terméket vezet be Amerikában a Tesco
200 új sajátmárkás terméket vezet be Amerikában a Tesco
Az áruházlánc felmérései szerint tengerentúli vásárlóik 80%-a a sajátmárkás termékek miatt tér be rendszeresen a Fresh & Easy üzletekbe.
A Fresh & Easy kínálatában
70%-ot meghaladó mértékben szerepelnek a Tesco
sajátmárkás termékei, melyek nagy sikert
arattak az Egyesült Államokban. Az üzletlánc
ezen a héten három egységet nyitott Arizonában,
s ezzel áruházainak száma 81-re nőtt a tengeren
túlon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >