Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 200 új sajátmárkás terméket vezet be Amerikában a Tesco
200 új sajátmárkás terméket vezet be Amerikában a Tesco
Az áruházlánc felmérései szerint tengerentúli vásárlóik 80%-a a sajátmárkás termékek miatt tér be rendszeresen a Fresh & Easy üzletekbe.
A Fresh & Easy kínálatában
70%-ot meghaladó mértékben szerepelnek a Tesco
sajátmárkás termékei, melyek nagy sikert
arattak az Egyesült Államokban. Az üzletlánc
ezen a héten három egységet nyitott Arizonában,
s ezzel áruházainak száma 81-re nőtt a tengeren
túlon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Elismerték az újrahasználható alsónemű fejlesztését
Napjainkban, az idősebb korosztály növekvő arányával, illetve az egészségtudatosság erősödésével,…
Tovább olvasom >