Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 200 új sajátmárkás terméket vezet be Amerikában a Tesco
200 új sajátmárkás terméket vezet be Amerikában a Tesco
Az áruházlánc felmérései szerint tengerentúli vásárlóik 80%-a a sajátmárkás termékek miatt tér be rendszeresen a Fresh & Easy üzletekbe.
A Fresh & Easy kínálatában
70%-ot meghaladó mértékben szerepelnek a Tesco
sajátmárkás termékei, melyek nagy sikert
arattak az Egyesült Államokban. Az üzletlánc
ezen a héten három egységet nyitott Arizonában,
s ezzel áruházainak száma 81-re nőtt a tengeren
túlon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >