Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 200 új sajátmárkás terméket vezet be Amerikában a Tesco
200 új sajátmárkás terméket vezet be Amerikában a Tesco
Az áruházlánc felmérései szerint tengerentúli vásárlóik 80%-a a sajátmárkás termékek miatt tér be rendszeresen a Fresh & Easy üzletekbe.
A Fresh & Easy kínálatában
70%-ot meghaladó mértékben szerepelnek a Tesco
sajátmárkás termékei, melyek nagy sikert
arattak az Egyesült Államokban. Az üzletlánc
ezen a héten három egységet nyitott Arizonában,
s ezzel áruházainak száma 81-re nőtt a tengeren
túlon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >