Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 200 új sajátmárkás terméket vezet be Amerikában a Tesco
200 új sajátmárkás terméket vezet be Amerikában a Tesco
Az áruházlánc felmérései szerint tengerentúli vásárlóik 80%-a a sajátmárkás termékek miatt tér be rendszeresen a Fresh & Easy üzletekbe.
A Fresh & Easy kínálatában
70%-ot meghaladó mértékben szerepelnek a Tesco
sajátmárkás termékei, melyek nagy sikert
arattak az Egyesült Államokban. Az üzletlánc
ezen a héten három egységet nyitott Arizonában,
s ezzel áruházainak száma 81-re nőtt a tengeren
túlon.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >