200 millió adag kávé

Zádor Ákos
értékesítési
igazgató
Pannon Kávé
A hazai kávézási piac egyik meghatározó szereplője, a most 15 éves Pannon Kávé Kft. folyamatosan bővíti szolgáltatásainak körét. A kezdeti időszakban kizárólag asztali kisgépekkel és ehhez tartozó kávéval foglalkoztunk, leginkább kis és közepes forgalmú vendéglátóhelyeket kiszolgálva – hangsúlyozta Zádor Ákos, a cég értékesítési igazgatója. – E szegmens azóta is az értékesítésünk gerincét adja, ez egészült ki később nagyobb kapacitású kávéautomaták üzemeltetésével, majd a professzionális karosgépes kávészolgáltatással. Az kezdetek óta használt Corso Verona kávémárka – a Caffé Perla branddel együtt – 2015-ben a cég tulajdonába került, így ma már saját kávémárkákkal dolgozhatunk az intenzív márkaépítésre helyezve a hangsúlyt. Szemes kávéink a világ legjobb termőterületeiről származó kiváló alapanyagokból készülnek, kávépörkölő partnerünk a 100 éve működő katalán Cafés Cornella. Történetünk első 15 évében partnereink 200 millió adag kávénkat szolgálták fel vendégeiknek.
Magyarország folyamatosan fejlődő kávékultúrájában és kávépiacában komoly potenciált látunk. Úgy látjuk, ma már csak az marad életben a piacon, aki minőséget és egyediséget képvisel. Erre törekszünk a fejlesztésekben is, így számos új terméket és szolgáltatást vezetünk be, amelyek segítségével folyamatosan meg tudjuk újítani a kínálatunkat, és folyamatosan bővítjük a gépparkunkat is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >Hibrid koktélpohár – A nap videója
Az Elevated Craft egyedi koktélpohara megkönnyíti az italok alapanyagainak mérését…
Tovább olvasom >