200-300 százalékos növekedést vár az Atmedia
Az Atmedia történelmének első sajtótájékoztatóján Lukács Csaba, a cég ügyvezetője ismertette a cég töretlenül sikeres fejlődését 2010-től napjainkig, és egyúttal elmondta, hogy idei évre a tavalyi, mintegy 10 milliárd forintos árbevétel után 200-300 százalékos növekedéssel számolnak. Ez is alátámasztja, hogy a tematikus kábeltévék minden korábbinál erősebben szolgálják ki a hirdetők és a nézők igényeit.
Az Atmedia által értékesített 35 csatorna eddigi eredménye idén 55,2 százalékos közönségarány, szemben az R-Time 43,1 százalékával.
A jövőbeli tervek pedig már újabb csatornákat hozhatnak, és a bővülés lába lehet más médiatípusok bevezetése is, így akár az online, akár a rádió irányába terjesztheti tovább a vállalatot.
Kapcsolódó cikkeink
Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM
Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM, a mezőgazdasági cégcsoport árbevételének…
Tovább olvasom >Mitől lesz sikeres egy karácsonyi tv-reklám?
A Trade magazin tavaly decemberben indította útjára az első karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >