200-300 százalékos növekedést vár az Atmedia
Az Atmedia történelmének első sajtótájékoztatóján Lukács Csaba, a cég ügyvezetője ismertette a cég töretlenül sikeres fejlődését 2010-től napjainkig, és egyúttal elmondta, hogy idei évre a tavalyi, mintegy 10 milliárd forintos árbevétel után 200-300 százalékos növekedéssel számolnak. Ez is alátámasztja, hogy a tematikus kábeltévék minden korábbinál erősebben szolgálják ki a hirdetők és a nézők igényeit.
Az Atmedia által értékesített 35 csatorna eddigi eredménye idén 55,2 százalékos közönségarány, szemben az R-Time 43,1 százalékával.
A jövőbeli tervek pedig már újabb csatornákat hozhatnak, és a bővülés lába lehet más médiatípusok bevezetése is, így akár az online, akár a rádió irányába terjesztheti tovább a vállalatot.
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >Csökkenő árbevétel mellett is javuló eredmények: nehéz év után stabilizálódik az Alföldi Tej Kft.
Lélegzethez jutott az Alföldi Tej Kft. 2024-ben: bár a vállalat…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >