200-300 százalékos növekedést vár az Atmedia
Az Atmedia történelmének első sajtótájékoztatóján Lukács Csaba, a cég ügyvezetője ismertette a cég töretlenül sikeres fejlődését 2010-től napjainkig, és egyúttal elmondta, hogy idei évre a tavalyi, mintegy 10 milliárd forintos árbevétel után 200-300 százalékos növekedéssel számolnak. Ez is alátámasztja, hogy a tematikus kábeltévék minden korábbinál erősebben szolgálják ki a hirdetők és a nézők igényeit.
Az Atmedia által értékesített 35 csatorna eddigi eredménye idén 55,2 százalékos közönségarány, szemben az R-Time 43,1 százalékával.
A jövőbeli tervek pedig már újabb csatornákat hozhatnak, és a bővülés lába lehet más médiatípusok bevezetése is, így akár az online, akár a rádió irányába terjesztheti tovább a vállalatot.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője
Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >