200-300 százalékos növekedést vár az Atmedia
Az Atmedia történelmének első sajtótájékoztatóján Lukács Csaba, a cég ügyvezetője ismertette a cég töretlenül sikeres fejlődését 2010-től napjainkig, és egyúttal elmondta, hogy idei évre a tavalyi, mintegy 10 milliárd forintos árbevétel után 200-300 százalékos növekedéssel számolnak. Ez is alátámasztja, hogy a tematikus kábeltévék minden korábbinál erősebben szolgálják ki a hirdetők és a nézők igényeit.
Az Atmedia által értékesített 35 csatorna eddigi eredménye idén 55,2 százalékos közönségarány, szemben az R-Time 43,1 százalékával.
A jövőbeli tervek pedig már újabb csatornákat hozhatnak, és a bővülés lába lehet más médiatípusok bevezetése is, így akár az online, akár a rádió irányába terjesztheti tovább a vállalatot.
Kapcsolódó cikkeink
Lassul a magyar marketingipar lendülete: apad a profit, nőnek a költségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Waberer’s Csoport árbevétele és adózott eredménye is emelkedett a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nőttek a L’Oreal eladásai a harmadik negyedévben és az első kilenc hónapban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább nő a nyomás a kiskereskedelmi láncokon — figyelmeztet a Lidl Magyarország vezetője
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre több fogyasztónak segít a tudatos választásban a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu forró italok kategóriája egész évben túlteljesítette a 2024-es eladásokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

