2 millió darab műanyagot iktatott ki az ALDI húsvéti kínálatából
Az ALDI az idén húsvétra mintegy kétmillió darab (29 tonna) eldobható műanyagot iktatott ki szezonális édességkínálatából.
A műanyag-mentesítés érdekében tett változtatások sorában a cég farostokból készített, komposztálható cellulózfóliával helyettesítette a műanyag ablakot több termékének csomagolásán, illetve 100%-ban fenntartható csokoládésdobozt vezetett be. A diszkontlánc saját márkás húsvéti tojásainak alját négyzetesre formálta, így téve szükségtelenné az azokat megtámasztó belső műanyag tartót. A lépés eredményeképpen a húsvéti tojások is 100%-ban műanyagmentesek lehetnek.
A változtatások méltó folytatásai a diszkontlánc tavalyi akciójának, amelynek keretében 5,5 millió darab műanyagot takarított meg, részben a karácsonyi kínálatban bevezetett sikeres módosítások eredményeként.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >