2 millió darab műanyagot iktatott ki az ALDI húsvéti kínálatából
Az ALDI az idén húsvétra mintegy kétmillió darab (29 tonna) eldobható műanyagot iktatott ki szezonális édességkínálatából.
A műanyag-mentesítés érdekében tett változtatások sorában a cég farostokból készített, komposztálható cellulózfóliával helyettesítette a műanyag ablakot több termékének csomagolásán, illetve 100%-ban fenntartható csokoládésdobozt vezetett be. A diszkontlánc saját márkás húsvéti tojásainak alját négyzetesre formálta, így téve szükségtelenné az azokat megtámasztó belső műanyag tartót. A lépés eredményeképpen a húsvéti tojások is 100%-ban műanyagmentesek lehetnek.
A változtatások méltó folytatásai a diszkontlánc tavalyi akciójának, amelynek keretében 5,5 millió darab műanyagot takarított meg, részben a karácsonyi kínálatban bevezetett sikeres módosítások eredményeként.
Kapcsolódó cikkeink
Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >