2 millió darab műanyagot iktatott ki az ALDI húsvéti kínálatából
Az ALDI az idén húsvétra mintegy kétmillió darab (29 tonna) eldobható műanyagot iktatott ki szezonális édességkínálatából.
A műanyag-mentesítés érdekében tett változtatások sorában a cég farostokból készített, komposztálható cellulózfóliával helyettesítette a műanyag ablakot több termékének csomagolásán, illetve 100%-ban fenntartható csokoládésdobozt vezetett be. A diszkontlánc saját márkás húsvéti tojásainak alját négyzetesre formálta, így téve szükségtelenné az azokat megtámasztó belső műanyag tartót. A lépés eredményeképpen a húsvéti tojások is 100%-ban műanyagmentesek lehetnek.
A változtatások méltó folytatásai a diszkontlánc tavalyi akciójának, amelynek keretében 5,5 millió darab műanyagot takarított meg, részben a karácsonyi kínálatban bevezetett sikeres módosítások eredményeként.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Megjött a kánikula – az Aldi akciós ventilátorokkal és mobil léghűtőkkel hűsíti a nyarat
Hétvégére már 37 fokos hőséget jósolnak a meteorológusok – a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >