2 millió darab műanyagot iktatott ki az ALDI húsvéti kínálatából
Az ALDI az idén húsvétra mintegy kétmillió darab (29 tonna) eldobható műanyagot iktatott ki szezonális édességkínálatából.
A műanyag-mentesítés érdekében tett változtatások sorában a cég farostokból készített, komposztálható cellulózfóliával helyettesítette a műanyag ablakot több termékének csomagolásán, illetve 100%-ban fenntartható csokoládésdobozt vezetett be. A diszkontlánc saját márkás húsvéti tojásainak alját négyzetesre formálta, így téve szükségtelenné az azokat megtámasztó belső műanyag tartót. A lépés eredményeképpen a húsvéti tojások is 100%-ban műanyagmentesek lehetnek.
A változtatások méltó folytatásai a diszkontlánc tavalyi akciójának, amelynek keretében 5,5 millió darab műanyagot takarított meg, részben a karácsonyi kínálatban bevezetett sikeres módosítások eredményeként.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >