1st Omnichannel Day: vásárlási utak egy többcsatornás környezetben
2022. május 13-án, pénteken kerül megrendezésre a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem közös, omnichannel kutatócsoportja által szervezett akadémiai és vállalati szakembereknek szóló workshopja, melyet az MTA Marketingtudományi Albizottsága is támogat.
Az esemény hibrid formában valósul meg. Ez azt jelenti, hogy a workshop a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megszervezésre, de online is követhetővé tesszük.
A témakör elméleti hátteréről az omnichannel kutatócsoport tagjai mellett előadást tart Carlos Flavián, a zaragozai egyetem kutatója.
Meghívott vállalatok:

A szervezők várják a fogyasztói magatartással foglalkozó kutatókat, kutatócsoportokat, az omnichannel stratégia felé nyitott vállalati szakembereket és az érdeklődőket az előadásokra, valamint a kerekasztal beszélgetésekre. Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
További információk a programmal és a regisztrációval kapcsolatban az esemény honlapján elérhetők.

Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem nem akadály, hanem eszköz is lehet a fenntarthatóság szolgálatában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új nyitvatartással növelni lehetne a termelői piacok vonzerejét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
60 éves az Euroshop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TECHXPO 2025: Ismét Budapest ad otthont Közép-Európa legnagyobb innovációs és technológiai csúcstalálkozójának
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					