1st Omnichannel Day: vásárlási utak egy többcsatornás környezetben
2022. május 13-án, pénteken kerül megrendezésre a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem közös, omnichannel kutatócsoportja által szervezett akadémiai és vállalati szakembereknek szóló workshopja, melyet az MTA Marketingtudományi Albizottsága is támogat.
Az esemény hibrid formában valósul meg. Ez azt jelenti, hogy a workshop a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megszervezésre, de online is követhetővé tesszük.
A témakör elméleti hátteréről az omnichannel kutatócsoport tagjai mellett előadást tart Carlos Flavián, a zaragozai egyetem kutatója.
Meghívott vállalatok:
A szervezők várják a fogyasztói magatartással foglalkozó kutatókat, kutatócsoportokat, az omnichannel stratégia felé nyitott vállalati szakembereket és az érdeklődőket az előadásokra, valamint a kerekasztal beszélgetésekre. Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
További információk a programmal és a regisztrációval kapcsolatban az esemény honlapján elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Nemzetgazdasági szempontok
A Magyarországon működő, növényi alapú élelmiszereket gyártók és -forgalmazók érdekképviseleti…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb élelmezés
A Magyarországon működő növényi alapú élelmiszer gyártóinak és forgalmazóinak egy…
Tovább olvasom >Nielsen IQ: A feltörekvő fogyasztói márkák 2023-as kilátásai nem teljesen borúsak
Sok márka számára volt kihívásokkal teli év 2022. Az inflációs nyomással,…
Tovább olvasom >További cikkeink
30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka Díjakat, rekordszámú,…
Tovább olvasom >Ma kezdődik a World Science Forum Budapesten
Ma kezdődik Budapesten a World Science Forum (WSF – Tudomány…
Tovább olvasom >