1st Omnichannel Day: vásárlási utak egy többcsatornás környezetben
2022. május 13-án, pénteken kerül megrendezésre a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem közös, omnichannel kutatócsoportja által szervezett akadémiai és vállalati szakembereknek szóló workshopja, melyet az MTA Marketingtudományi Albizottsága is támogat.
Az esemény hibrid formában valósul meg. Ez azt jelenti, hogy a workshop a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megszervezésre, de online is követhetővé tesszük.
A témakör elméleti hátteréről az omnichannel kutatócsoport tagjai mellett előadást tart Carlos Flavián, a zaragozai egyetem kutatója.
Meghívott vállalatok:
A szervezők várják a fogyasztói magatartással foglalkozó kutatókat, kutatócsoportokat, az omnichannel stratégia felé nyitott vállalati szakembereket és az érdeklődőket az előadásokra, valamint a kerekasztal beszélgetésekre. Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
További információk a programmal és a regisztrációval kapcsolatban az esemény honlapján elérhetők.
Kapcsolódó cikkeink
Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh…
Tovább olvasom >Nemzetgazdasági szempontok
A Magyarországon működő, növényi alapú élelmiszereket gyártók és -forgalmazók érdekképviseleti…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb élelmezés
A Magyarországon működő növényi alapú élelmiszer gyártóinak és forgalmazóinak egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Elindult a Green Awards 2025
Elstartolt Magyarország legrangosabb fenntarthatósági pályázata, a Green Awards, a Portfolió…
Tovább olvasom >