18,7 százalékkal nőtt a Danone bevétele az első negyedévben
A nyilvánosságra hozott cégadatok szerint a bevétel meghaladta a 3,76 milliárd eurót, köszönhetően az Activia és a nemrég vásárolt Numico gyermektápszerek iránti töretlen keresletnek.
Egy évvel ezelőtt az
összbevétel még csak 3,17 milliárd euró
volt. Változatlan áron számolva a
forgalombővülés 11 százalékos volt, ez
mennyiségben három, értékben 8,4
százalékos javulást jelent az előző évhez
képest.
A Danone új pénzügyi
előrejelzésében 8-ról 10 százalékra
emelték a várható éves bevételnövekedést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >