18,7 százalékkal nőtt a Danone bevétele az első negyedévben
A nyilvánosságra hozott cégadatok szerint a bevétel meghaladta a 3,76 milliárd eurót, köszönhetően az Activia és a nemrég vásárolt Numico gyermektápszerek iránti töretlen keresletnek.
Egy évvel ezelőtt az
összbevétel még csak 3,17 milliárd euró
volt. Változatlan áron számolva a
forgalombővülés 11 százalékos volt, ez
mennyiségben három, értékben 8,4
százalékos javulást jelent az előző évhez
képest.
A Danone új pénzügyi
előrejelzésében 8-ról 10 százalékra
emelték a várható éves bevételnövekedést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >