177-re nőtt az ALDI olaszországi üzleteinek száma
Az ALDI 2023-at 177 üzlettel zárta az olaszországi Piemont, Lombardia, Veneto, Friuli-Venezia Giulia, Trentino és Emilia Romagna tartományokban.
A német diszkontlánc a tavalyi év legutolsó hetében nyitotta meg legnagyobb üzletét az országban, a milánói Precotto kerületben. A 2000 négyzetméteres vásárlóterű, kétszintes, 56 férőhelyes parkolóval rendelkező új üzlet egy jelentős közlekedési csomópontban található, így kényelmesen megközelíthető.
Az ALDI állítása szerint üzleteiben „intelligens és fenntartható” megoldásokat alkalmaz, így például a WhatsApp Flyert a naprakész információk és promóciók közzététele céljából, digitális címkéket a papírhulladék csökkentése érdekében, valamint a gyorsabb kiszolgálást segítő önkiszolgáló kasszákat.
Az ALDI egyre kevésbé kíván önálló üzleteket kialakítani, hanem inkább már létező struktúrákba integrálja azokat, törekedve arra, hogy a közösségek életét újabb földterület foglalása nélkül pezsdítse fel.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >Az expanziónak és a meglévő üzleteknek köszönhetően 20%-kal nőttek az Action eladásai
Tovább nő az Action holland non-food diszkont forgalma: 2024 első…
Tovább olvasom >Hőség és vásárlási láz: akciós hullám a háztartási gépek piacán
A tartós kánikulai időjárás nemcsak az embereket, hanem a háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >