177-re nőtt az ALDI olaszországi üzleteinek száma
Az ALDI 2023-at 177 üzlettel zárta az olaszországi Piemont, Lombardia, Veneto, Friuli-Venezia Giulia, Trentino és Emilia Romagna tartományokban.
A német diszkontlánc a tavalyi év legutolsó hetében nyitotta meg legnagyobb üzletét az országban, a milánói Precotto kerületben. A 2000 négyzetméteres vásárlóterű, kétszintes, 56 férőhelyes parkolóval rendelkező új üzlet egy jelentős közlekedési csomópontban található, így kényelmesen megközelíthető.
Az ALDI állítása szerint üzleteiben „intelligens és fenntartható” megoldásokat alkalmaz, így például a WhatsApp Flyert a naprakész információk és promóciók közzététele céljából, digitális címkéket a papírhulladék csökkentése érdekében, valamint a gyorsabb kiszolgálást segítő önkiszolgáló kasszákat.
Az ALDI egyre kevésbé kíván önálló üzleteket kialakítani, hanem inkább már létező struktúrákba integrálja azokat, törekedve arra, hogy a közösségek életét újabb földterület foglalása nélkül pezsdítse fel.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >Olaszországban elégedetlenek a nyári idegenforgalmi szezonnal
Közel 13 millió jármű mozgott a mostani hétvégén az olaszországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >