177-re nőtt az ALDI olaszországi üzleteinek száma
Az ALDI 2023-at 177 üzlettel zárta az olaszországi Piemont, Lombardia, Veneto, Friuli-Venezia Giulia, Trentino és Emilia Romagna tartományokban.
A német diszkontlánc a tavalyi év legutolsó hetében nyitotta meg legnagyobb üzletét az országban, a milánói Precotto kerületben. A 2000 négyzetméteres vásárlóterű, kétszintes, 56 férőhelyes parkolóval rendelkező új üzlet egy jelentős közlekedési csomópontban található, így kényelmesen megközelíthető.
Az ALDI állítása szerint üzleteiben „intelligens és fenntartható” megoldásokat alkalmaz, így például a WhatsApp Flyert a naprakész információk és promóciók közzététele céljából, digitális címkéket a papírhulladék csökkentése érdekében, valamint a gyorsabb kiszolgálást segítő önkiszolgáló kasszákat.
Az ALDI egyre kevésbé kíván önálló üzleteket kialakítani, hanem inkább már létező struktúrákba integrálja azokat, törekedve arra, hogy a közösségek életét újabb földterület foglalása nélkül pezsdítse fel.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >210 tonnányi adományt gyűjtött az ALDI vásárlóival jótékony célra
Az ALDI 2024-ben is számos jótékonysági akcióban vett részt, és…
Tovább olvasom >Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain
Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >