177-re nőtt az ALDI olaszországi üzleteinek száma
Az ALDI 2023-at 177 üzlettel zárta az olaszországi Piemont, Lombardia, Veneto, Friuli-Venezia Giulia, Trentino és Emilia Romagna tartományokban.
A német diszkontlánc a tavalyi év legutolsó hetében nyitotta meg legnagyobb üzletét az országban, a milánói Precotto kerületben. A 2000 négyzetméteres vásárlóterű, kétszintes, 56 férőhelyes parkolóval rendelkező új üzlet egy jelentős közlekedési csomópontban található, így kényelmesen megközelíthető.
Az ALDI állítása szerint üzleteiben „intelligens és fenntartható” megoldásokat alkalmaz, így például a WhatsApp Flyert a naprakész információk és promóciók közzététele céljából, digitális címkéket a papírhulladék csökkentése érdekében, valamint a gyorsabb kiszolgálást segítő önkiszolgáló kasszákat.
Az ALDI egyre kevésbé kíván önálló üzleteket kialakítani, hanem inkább már létező struktúrákba integrálja azokat, törekedve arra, hogy a közösségek életét újabb földterület foglalása nélkül pezsdítse fel.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >