170 kiló kávét főznek le naponta a Fresh Cornerekben
Az eszpresszó a legnépszerűbb kávé, de a cappuccino és a hosszúkávé is dobogós – autósok százezrei vélekednek így. A kávé közelgő, szeptember 29-ei világnapja alkalmából a MOL összegyűjtötte a hazai töltőállomásait felkereső utazók kávéfogyasztási szokásait.
A MOL öt évvel ezelőtt nyitotta meg az első Fresh Cornert, azóta azonban már mintegy 170 hazai töltőállomáson kínálja a legjobb minőségű kávét, helyben sütött prémium pékárut, szendvicseket és hot-dogokat. A Fresh Corner hálózatában naponta 160-170 kg kávét főzünk le, mely körülbelül 31 000 adagnak felel meg. Egyetlen hét alatt összességében egy kisebb személyautó súlyának megfelelő kávé fogy el a MOL töltőállomásain.
Bár a Fresh Cornerek kínálatban akár latte vagy flat white is elérhető, a hagyományos eszpresszó a legnépszerűbb kávétípus a vendégek körében. Az összes rendelés csupán negyedét kérik a vásárlók tejjel vagy tejhabbal.
Ez a Fresh Cornerek idei kávé toplistája:
1. eszpresszó
2. cappuccino
3. hosszú kávé
4. latte
5. dupla eszpresszó
6. ízesített kávé
7. ristretto
8. ízesített jeges kávé
9. flat white
10. jeges kávé
Míg a kávétípusok népszerűsége független az országon belüli régiótól, az elfogyasztás módja eltérő: az autópályák mellett lévő MOL töltőállomásokon nagyobb arányban fogyasztják helyben a kávét, míg a városon belüli helyszíneken az elvitelre kért kávék aránya magasabb.
„A Fresh Corner esetében tudatosan törekedtünk arra, hogy prémium minőségű kávét szolgáljunk fel az úton lévők számára. Ehhez nem csupán a megfelelő kávéfőző gépekre, hanem a munkatársak folyamatos barista-képzésére, illetve esetenként a kávéreceptek megváltoztatására is szükség volt. Büszke vagyok arra, hogy ma már egyes településeken sokan a helyi Fresh Cornerbe járnak meginni a reggeli feketéjüket” – mondta Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője.
Akár városban, akár autópálya mentén működő Fresh Cornerről van szó, a legtöbb kávét reggel 7 és 10 óra között szolgálják fel, ezen belül is 8-9 óra között érkezik a legtöbb vásárló.
A kávé világnapján, szeptember 29-én a MOL 1+1 promóciót hirdet töltőállomásain, azaz minden vendég a megvásárolt kávé után a másodikat ingyen kapja!
Kapcsolódó cikkeink
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >