Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 17 százalékos bevételnövekedés a PepsiCo-nál
17 százalékos bevételnövekedés a PepsiCo-nál
A társaság többek között a Lay's és a Cheetos új változataival, valamint a diétás ételek kedvelőt célzó gyümolcs- és zöldség-snackeknek köszönhette bővülő értékesítését.
Bár az árbevétel a
tavalyi negyedik negyedévben 12,3 miliárd dollárra
nőtt, a társaság nem tudta megismételni tavalyi
kiváló adózott eredményét, ekkor
ugyanis egy 128 millió dolláros adójóváírás
miatt fényesedett ki ennyire az eredmény. Most „csak”
1,26 milliárd dollár profitot termelt a vállalat.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Az NKFH országos olívaolaj razziát indít az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében
A fogyasztók egészségének védelme és az élelmiszerhamisítás visszaszorítása érdekében a…
Tovább olvasom >Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >